fler 2010?
Vad flitigt humlan!
Det är ju lumpen min kära man gör nu Fast de blir nog bättre när han gjort klart grundutbildningen
Då kommer han förhoppningsvis vara hemma en vecka i taget..
Vad flitigt humlan!
Det är ju lumpen min kära man gör nu Fast de blir nog bättre när han gjort klart grundutbildningen
Då kommer han förhoppningsvis vara hemma en vecka i taget..
Ytobservatör (marinen). Grund i karlskrona o resten i götet.. Så de e en bit
Sitter o funderar lite.. Ni som planerat att ha vigselprogram, varför valde ni de?
Okay, vi kan inte bestämma oss för om vi ska ha de eller inte.. Har testat o göra en framsida till en dock.. Men som sagt, vi kan inte komma fram till om vi ska ha de eller inte..
Några bilder på stället i ditt galleri mysifer?
Gud vilket ställe! Det är jättefint! Wow säger jag bara!
Det kan ju knappast vara så att ni inte kan få det datum ni vill? Det är ju trots allt två år till.. (=håller tummarna för er!)
Lugna puckar för er med andra ord
Bara planering än så länge.. Vi ändrar ju oss stup i kvarten om var vi ska gifta oss, så vågar inte boka något än.. Dock vet vi vilken vigselförättare vi vill ha, oavsett var i sverige vi kommer gifta oss.. Har dock inte pratat med honom än..
Har ni bokat något än?
Sitter mest med andra praktiska grejor.. Har som fenixx föreslog tidigare börjat fila lite på en hemsida.. Vi har tänkt ha den mesta informationen där, o sen bla skriva lite vett&etikett där o så..
Och sen kollar vi vidare på några ställen.. Vi har ju hittat ett vi tycker om som jag skrev om tidigare i tråden..
Vi gör som så att vi flyttar alla pengar vi får in (lön, bostadsbidrag, studiemedel osv) på sparkonto, sen för vi bara över så mycket pengar vi behöver till räkningar o mat osv efterhand..
Har redan satt igång med hemsidan.. Det är inte så svårt om man använder weddingannouncer.. Finns inte allför många layouter dock..
Vi har gemensam ekonomi, dock inte så fet inkomst då jag studerar o han gör lumpen..
Fint placeringskort fruhögstadius!
Vi sparar på våra vanliga sparkonton.. Tyckte det var lika bra..
Vi har precis börjat diskutera vilka kontakter vi har som man eventuellt kan använda till bröllopet Har ni några sådana som ni funderar på att använda? (mest nyfiken)
Fruhögstadius, måste bara tillägga, min sambo tittade på era placeringskort samtidigt som mig, o han var imponerad o tyckte de va fina
Mysigt ställe ni hittat fenixx! Passar ju perfekt till ert tema!
Jag kommer nog att ha pärlor i håret.. Eventuellt en liten tiara..
Vad ska ni ha?
Jo, det är rätt sjukt att de kan göra så.. Det är ju inte lite pengar som skiljer heller..
Tror det kommer bli fint! Allihopas
Om jag ska ha tiara eller inte beror nog lite på vad jag ska ha för andra smycken.. Kommer ha ett par enkla ganska diskreta pärlörhängen. Har hittat ett halsband jag gillar o då kommer jag inte ha tiara.. Funderar mellan halsband/armband/tiara..
Hejsan tjejer! Ni har varit flitiga idag Min sambo har slocknat i soffan, så tänkte kika in o se vad ni snackat om..
Fruhögstadius, den tiaran är jättefin! Har själv kikat på tiara där, nr 266 under silvertiaror.. Lagt en bild i mitt galleri på hur jag tänkt ha håret.. Ni kanske redan har sett den för den cirkulerar runt här inne på BT..
Fenixx, den frisyren e snygg! Blir till att öva en del om du inte kommer få någon hjälp till den
Kommer ha 1 eller 4 tärnor.. Lutar åt att bara ha 1.. Vi har börjat diskutera datum nu, har dock inte bestämt helt än.. Men e väl en 2-4 förslag iaf..
22 maj, 12 juni och 21 augusti.. Alla tre datumen har ju sina fördelar och nackdelar.. Maj-datumet är det ju inte helt säkert hur varmt de blir.. 12 juni tror vi kommer vara kring studenttider.. 21 augusti är runt när barnen börjar skolan tror vi..
mysifer: Vi bor i Borlänge, Dalarna
ohlala: grönt är fint