Inlägg från: paradisfågel |Visa alla inlägg
  • paradisfågel

fler 2010?

Är det någon speciellt typ av symbol ni tänkt använda? Tex. två hjärtan som sitter ihop?

Vi har tänkt ha favors.. har tänkt ha små påsar med vårt favoritgodis (hallonmumrikar) :-P först tänkte vi att vi skulle ha något sånt åt barnen om de kommer vara med, eller som föräldrarna får ta med sig om de inte får vara med.. sen tänkte vi att eftersom vi är såna gottegrisar både ja o min m2b, o många av de som blir bjudna, så får alla en liten påse..

• paradisfågel

Vi har tänkt ha inbjudningskort då såklart.. Sen placeringskort, tackkort och kanske vigselprogram.. Har redan lekt lite, har bild på placeringskort i mitt galleri..

• paradisfågel

Vad sägs om murgröna? Ha lite slingrande grönt i låt oss säga högra övre hörnet med två-tre blad? Ett lite större o sen ett-två lite mindre?

• paradisfågel

Vilket program har du lekt i? Jisses, den där frågan lät ju lite smått löjlig.. Tur att innebörden inte är de

• paradisfågel

Jo det har du nog rätt i! Ett bra sätt att få igång lite samtal

• paradisfågel

haha de va smart me andra hobbitnamn fenixx!

fruhögstadius, kolla med panduro om de har något som du kan göra relief tryck me.. har för mig att jag läst nån tråd om att göra relief tryck själv.. kommer dock inte ihåg vilken..

• paradisfågel

hur skiljer sig ett hobbitnamn från ens vanliga namn?

• paradisfågel

När vi alla gift oss får vi väl börja planera inför att fira bomullsbröllop

kan tänka mig att det kommer ta sin lilla tid att få fram hobbitnamn till alla gästerna

• paradisfågel

Har ingen aning om vad maten kommer kosta oss :-S 275 kronor/kuvert är väl ett ganska bra pris?

Vi har pratat om att eventuellt försöka skaffa barn efter bröllopet så då har iaf jag det att se fram emot

Svar på tråden fler 2010?