Inlägg från: paradisfågel |Visa alla inlägg
  • paradisfågel

fler 2010?

Klädlänkar var också en bra idé
    Vi kommer att ha förslag på boende på våran hemsida. Var vi än kommer vara så kommer folk få åka en bra bit (dock inte så långt som ohlalas gäster). Vi kommer även att ha en karta och "vet och etikett" på vår hemsida. T.ex. att det inte är ok att bjuda in en flickvän/pojkvän på bröllopet, utan att inbjudan gäller endast de som har fått den (har läst på flera ställen här på BT om folk som bjudit in sig själva, eller velat bjuda med andra på bröllop).

• paradisfågel

Vi kommer nog skriva något liknande som du ohlala. Satt o pillade lite på framsida till inbjudningskort, placeringskort o ev vigselprogram för några veckor sen, mest för o se hur de blir.. Är det några fler som kommer fixa sina själva?

• paradisfågel

Nej det galleri syns fortfarande inte. Har för mig att du ändrar det under inställningar, att där e en ruta att kryssa i eller något sådant..

vi hade också först tänkt beställa. Sen hade jag tråkigt en dag så satt o lekte lite i datorn. Sen fick min sambo välja (han fick för sig att de ja hade gjort va såna man beställer så man får ju vara mer än nöjd)..

Har ni några tankar/idéer om hur inbjudningskorten ska se ut?

• paradisfågel

Åh drakar o prinsessor (Gillar drakar, har gjort de sen jag var liten)

• paradisfågel
    Originalrosen skrev 2008-03-31 19:17:47 följande:
    Har inte läst hela tråden men är lite nyfiken på om ni har bokat någonting ännu eller om ni förbereder er?
    Förbereder mest (har bestämt med sömmerska, men hon sa de för länge sen att hon skulle tycka de va kul att få sy upp min brudklänning sen när de blir dags)
  • paradisfågel

Vi kommer eventuellt att vigas i kyrkan. Eller förmodligen vågar jag nog tom påstå nu
    Jag vet inte om det går att boka redan nu, men har man hittat en kyrka man vill gifta sig i så kan man väl fråga? Är dock tveksam till att man kan boka redan nu, men som sagt, ring och fråga!

• paradisfågel

Har du en bild på dem Fenixx? Hade gärna velat se dem!

• paradisfågel

Aa nu funkade de. De var riktigt fräcka!

• paradisfågel

Ja det passar ju verkligen in på medeltidstemat! E lite nyfiken på var ni lyckats hitta dem?

Svar på tråden fler 2010?