fler 2010?
Haha ungefär som här då med andra ord.. Lr nja, de han bryr sig mest om är var vi ska vara, bröllopsresan o så tårtan haha
Haha ungefär som här då med andra ord.. Lr nja, de han bryr sig mest om är var vi ska vara, bröllopsresan o så tårtan haha
Haha min m2b hade mer krav på var själva festen skulle vara.. Att det ska vara på en herrgård eller ett slott. O han ville gärna att vi åkte häst o vagn till festen. O att de skulle vara en stor fest! Så att många blev avis haha!
Ungefär så reagerar jag också på alkohol, räcker med några drinkar o sen e de kört för min del.. Nånting man får tänka på under den dagen haha.
Betalbar, fri bar eller bar till självkostnadspris?
ohlala, jag är ganska nyfiken. vilka poster eller delar är det som ni sparar in mest på att välja öland istället för stockholm?
fenixx, det låter väldigt praktiskt att man får ta med egen dricka till restaurangen..
Det är ganska stor skillnad.. Den lokalen där min m2b vill ha festen kostar 16 000 att hyra, men man får tydligen rabatt på hyran om man väljer annorlunda catering. men då får man bara ha lokalen till kl 01..
Provat varmrökt lamm någon gång? Det ääälskar jag! Gjorde en jättegod baguette med de innan.. Tog mjukost med örter och vitlök. Sen la ja bara på skivor med varmrökt lamm. Kan tala om att de vart succé hos mannen!
fruhögstadius, får man fråga vart ni tänkt gifta er? O hur långt ni kommit med planeringen?
Vi har kollat lite på mat från de cateringföretaget.. O då kommer vi nog hamna på ca 300 per person.. Då är det två-rätters (förrätt o varmrätt).. Vi e lite oense om vi ska ha dessert lr inte.. Jag tycker att de inte behövs då vi har tårta, men han tycker vi ska ha dessert och tårta..
ohlala de låter som en lagom efterrätt!
humlan66 jo, har också känt de tidigare.. Tror min m2b har fått de nu.. Nu vill han inte ha en stor bröllopsfest på ett slott längre haha
Har det rättat till sig för dig, eller du fryser fortfarande om fötterna
Jo, men nu pratar han om att han hellre vill rymma iväg o gifta oss, bara han o ja o våra familjer..
Välkommen IMittEsse
har ni också tänkt gifta er 2010? (dum fråga kanske)
satt igång med planering?