Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Åh, vad arg jag är nu! Jag har ingen aning om var min klänning är! På DHL:s sida står det den 25:e mars: Leverans genomförd inga leveransbesked att vänta. Men var är min klänning??? -(
Igår fick jag hem en påminnelseavi på mina klänningar från gojane.com, problemet var bara att jag inte fått nån avi från början!? Den satt nämligen kvar på paketet (hade fastnat i tullen och då är det en avi där det står vad man ska betala). Samma sak hände förra året när jag beställde från USA och fastnade i tullen, men då lyckades jag lista ut själv att paketet låg på posten genom att söka på kolli-nr på postens hemsida. Den gången fick jag alltså ingen avi alls.
Har mailat DHL och frågat, för posten borde väl inte ha något med detta att göra? Den ska väl levereras via dem direkt hem till dörren? Fast om jag fastnat i tullen kanske det går via posten ändå? Får se vad DHL säger, har de lämnat över paketet till posten ska jag ringa mitt utlämningsställe och skälla lite! Men jag får inte upp något på postens hemsida när jag söker på DHL:s kollinr, fast det ser ju lite annorlunda ut än postens...
Åh, jag är bara så arg nu!!!