• Nienna

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-24 23:35:06 följande:

Niennanär jag klickar på länken så får jag upp ytterligare en sida HÄR... alltså samma sida som vi skriver på nu, vår tråd. Spelar ingen roll hur många ggr jag försöker. vill jättegärna se spargrisen... var finns den att se... kollade ditt galleri oxå!
    Ja, det blev nåt knas med länken, men om man går till iniki.se, klickar på webshop och sen kategorin "Coola prylar, thermomuggar" så finns den där, både i rosalila, genomskinligt och grönt.
  • Nienna

Sommarliv - Grattis till bebisen!

Brud 080524 - Grattis till husköpet!

Flamora - Vilka fina inbjudningskort!

Här har vi tagit påsklov, egentligen skulle jag jobba dag idag och kväll i morgon och sen plugga tor-fre, men barnen är snoriga och hostiga så vi tog lov. Får se om de piggnat på sig i slutet av veckan så kanske vi tar skotern och åker och fiskar lite.

• Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 11:36:25 följande:

vet ni vad tjejer... jag tror att ajg har bestämt mig...jag ska sjunga i kyrkan för Daniel... Eva Cassidys "fields of gold" den passar min röst perfekt iochmed att jag alltid sjungit första sopran. Shit... nu blev jag helt nervös faktiskt!har testat på youtube nu flera ggr. Finns ju instrumentala karaokeverisoner och det låter faktiskt jättebra!
    Åh, vad fint! Jag önskar att jag kunde sjunga, men det kan jag absolut inte, så jag ska istället läsa en text till min blivande, Sonja Aldéns Du är allt. artists.letssingit.com/sonja-alden-lyrics-du-ar-allt-mnxb57f

Han ska inte få veta nåt i förväg, så om jag känner att jag absolut inte klarar av det så kan jag strunta i det. I så fall får jag försöka läsa den på festen sen.
  • Nienna

Jag har inga problem med att läsa/prata inför folk, speciellt inte eftersom det bara kommer vara närmsta familjen där under vår ceremoni, men jag är rädd att jag ska bli så rörd att jag blir gråtfärdig och det är ju inte så kul att stå och hulka ur sig orden.

• Nienna

Anja - Jag tycker ändringarna du skrivit blir jättebra. Googlade lite på Fields og barley och fick upp denna sida: www.songfacts.com/detail.php Orkade inte läsa allt, men du kanske kan hitta nåt där.

Har förresten fått min Vollerskorsett från England nu och jag är jättenöjd, bättre passform än den andra jag beställde. Har den på nu och jag har nog aldrig haft så bra hållning. Har tagit bilder med den på, finns i min blog.

• Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-25 14:06:11 följande:

Anja: Finfint! Bara undrar över den lilla versen där det är "she" och "him" - blir inte det konstigt när man sjunger "I", "you" och "we" resten av låten?Kanske bara jag som märker det
    Håller med, skulle nog ändra det till I, my och your istället.

Tycker absolut att du kan ändra i låten, så det passar dig/er!
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 14:04:57 följande:

Skitsnyggt Nienna... nu längtar jag MASSOR tills jag får prova min, hihi...Den går ju ända ner över höften! Hmmm nu börjar jag fundera på om walking in fields of gold betyder nåt som jag inte fattar
    Tack, ja den känns jättebra! Kommer nog att använda korsetten flitigt även innan och efter bröllopet!
  • Nienna

Anja - Vad bra att länken var till nytta, orkade själv inte läsa allt.

• Nienna

Härligt Anja! Går det att kolla nu, måste in och kika, har räknat på att jag ska få tillbaka ca 3500:-, hoppas det stämmer (fast det får ju gärna vara mer ).

• Nienna

Tjohoo! Får tillbaks nästan dubbelt så mycket som jag trodde, 6200, kommer att gå till bröllopet/bröllopsresorna!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.