• Nienna

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Men hur skriver jag... Får göra en speciell spellista i iPoden ska det ju stå.

• Nienna

Nä, när jag går med hunden får stavarna stanna hemma och vice versa. Men jag menar att det blir ju lite extra promenader nu när vi får hund.

Jag skrev både tilltalsnamn och andranamn, skrev tilltalsnamnet med versaler.

Vad har du för hemska andranamn då, om du inte ville berätta? Mitt är helt ok, Marie.

• Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-31 15:18:45 följande:

jag heter Hilma Katarina När jag var liten så ASGARVADE alla när jag sa Hilma...Idag är det helt INNE
    Absolut! Tredje-generations-regeln. Nu ska alla ungar heta Ture, Selma, Alfred och Elise (om de inte har nya hypermoderna/populära namn). Min lillasyster gick hos en psykoterapeut när hon var liten (blivit skrämd av åskan/fallande träd så hon var livrädd, sitter fortfarande i) och han heter Hilmar Hilmarsson, coolt namn.
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-31 15:23:17 följande:

hihi japp... så är det verkligen!Oj, var det coolt även när han var liten kan man undra, eller var det pga namnet som han blev psykoterapeut fniss
    Ja, man vet ju aldrig. Tror det är isländskt.
  • Nienna

Fräknar har jag fått massor den senaste veckan när vi varit ute och fiskat, tyvärr har jag suttit med mössan över pannan så jag är brun och fräkning i ansiktet men pannan är vintervit. Supersnyggt. Tur man kan gömma den under luggen...

• Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-31 15:27:41 följande:

Hahahaha...Japp, du får sola enbart pannan sen täcka över det andra, så det blir jämnt nu ska jag röja upp det värsta här hemma och sen ska jag cykla iväg och hämta kids kram kramses ikväll...åååhhh glömde ju att jag skulle ringa mäklare och räkna ut restereande kostnader för bröllop!!!suck
    Hehe, ja jag får kanske göra så...

Ska hämta mina om en halvtimme, sen ska vi förhoppningsvis hämta min klänning!!!
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-31 15:38:59 följande:

nienna... du får vänta tills sambon lagt sig, smyga in i något rum, ta på korsett o klänning, fota dig i spegeln, fniss...vi VILL SEEEEEEEEEE...
    Hinner jag inte fota idag så gör jag det garanterat i morgon bitti, skjutsar barnen till dagis/skola kl 8 och sen är jag ensam hemma.

Nä, nu ska jag åka, ses sen!
  • Nienna

Tist med budgeten förresten, vi kommer nog också behöva lägga våra skattepengar på bröllopet...

• Nienna

MIN KLÄNNING HAR KOMMIT!!! Den är helt underbar och passar suveränt, dock lite lång, men jag har inte provat med klackar än. Har inte fått till några bra kort, så jag funderar på att visa den för sambon ändå så han kan knyta korsettsnörningen riktigt och fota fina bilder. Åh, vad glad jag är! Har haft ont i magen de senaste dagarna då jag fått för mig att den ska vara för liten...

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.