• MJ 2008

Maj 2008 del 3

Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)

• Svar på tråden Maj 2008 del 3
  • lottis84

Vårväder? Inte här i alla fall Men jag är glad att det är fredag och att man slutade tidigt idag

pandis2405 skrev 2008-02-22 14:24:28 följande:
    Jag har börjat klura på bordsdekorationer på festen. Jag har funderat ett tag och inte kommit på något bra, men helt plötsligt igår så bara kom det! Jag var tvungen att sätta mig och rita ner det på ett papper.Härligt! Och vilket vårväder det är idag och det är fredag!
  • 31 maj 2008

Här var det riktigt vårigt i morse, vårjacke-premiär faktiskt. Skulle jag aldrig ha gjort, för nu spöregnar det och blåser

• Offis

Hej på er!

Även här spöregnar det, men det gör ingenting. Har precis tränat och känner mig så duktig och ikväll ska vi se på Ratatouille

Idag har vi bestämt en tid för att prata igenom tårtan med ett bageri här som heter "Sockerbagarna" som visst har fått en massa bra rekommendationer. Vi ska få träffa en av deras konditorer på tisdag fm. De jobbar visst helt efter kundens förslag, så det ska bli roligt

Imorrn ska vi få se vår festlokal uppdukad för 80 pers. Det hålls ett bröllop där imorn, så vi fick komma dit innan gästerna för att se hur rummet ser ut uppdukat. Ska bli jättekul att få lite tips och idéer. Måste komma ihåg att ta med mig digitalkameran! Vi blir ca 70 pers så vi kommer få lite mer space, men det är kul att se på ett ungefär hur mycket plats det kommer bli över för typ spex och sånt.

• JhS2008

Hej! Äntligen helg så man kan planera lite Funderat lite på festprodram här, ska ni ha sådana och vad ska ni i så fall ha i?

• Mica o Krille

MJ 2008 skrev 2008-02-19 20:51:53 följande:

Enkelt och snyggt!!Mica o Krille skrev 2008-02-17 19:10:37 följande:
    tack.
  • lottis84

Vi ska ha festprogram. Vi kommer ha menyn, bordsplacering, lite om varje gäst, lite om oss (min blivandes föräldrar har skrivit om mig, mina har skrivit om honom) sen hoppas vi att vårt toastmasterpar vill skriva några rader om oss som par... sen så blir det sånger och ett korsord. Så är det tänkt hittills...

JhS2008 skrev 2008-02-22 19:02:39 följande:
    Hej! Äntligen helg så man kan planera lite Funderat lite på festprodram här, ska ni ha sådana och vad ska ni i så fall ha i?
  • emmalottan

vi ska också ha festprogram, alldeles färdiga t.o.m.
    vi har meny, förhållningsregler, allsånger, bordsplacering och lite text om varje gäst, lite skoj bilder o dylikt!

• FruFA

Vi kommer ju att ha ett mindre bröllop med endast den närmaste släkten och vännerna (40-45 gäster). Vi kommer inte ha ngt festprogram, men menykort & placeringskort.

• Champis_Sanna

Vi kommer ha festprogram som innehåller lite om bruden, brudgummen, toastmaster, bordsplacering och lite kring gästerna och lite rolig text och lite låtar. Eftersom vi inte vet om alla kommer så är de inte helt klara då eventuella ändringar kommer ske sista dagarna.

Svar på tråden Maj 2008 del 3