• MJ 2008

Maj 2008 del 3

Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)

• Svar på tråden Maj 2008 del 3
  • lottis84

bara 3 månader kvar och idag firar vi 7 år tillsammans!!!

• Mica o Krille
    lottis84 skrev 2008-02-17 15:07:25 följande:
    bara 3 månader kvar och idag firar vi 7 år tillsammans!!!
    Grattis!

Nu är det bara 2 månader plus lite till för oss.
  • Mica o Krille

Har gjort lite bordsdukning här hemma idag. Vad tycker ni, kolla galleriet, om ni orkar.

• lottis84

Vilken fin och enkel bordsdukning ni har gjort. Nu har ni satt igång min tankeverksamhet

Mica o Krille skrev 2008-02-17 16:22:19 följande:

Har gjort lite bordsdukning här hemma idag. Vad tycker ni, kolla galleriet, om ni orkar.
  • Mica o Krille
    lottis84 skrev 2008-02-17 17:16:33 följande:
    Vilken fin och enkel bordsdukning ni har gjort. Nu har ni satt igång min tankeverksamhet Mica o Krille skrev 2008-02-17 16:22:19 följande:
    Tack.
    Jo enkelt är bra, enligt mig. Hehe. Kommer stå lite vattenkaraffer på borden också, sen kommer det nog se ganska lika ut på dagen D.
  • lottis84

Idag var vi och tittade på våra vigselringar som var klara. Men så hade de gjort fel med min ring så de får göra om den...

• Offis

Fy vad tråkigt Hoppas det blir rätt nu...
    Jag fick ett samtal om att min alliansring har kommit in idag, men jag har inte hunnit åka och titta på den än. Hoppas verkligen att den blev som jag tänkt mig... Ska fösöka hinna förbi imorrn en sväng.

Annars är det väl inte så mycket nytt som händer. Har försökt börja på vigelprogrammet, men vet inte riktigt hur ett sånt läggs upp. Någon som vet? Först är det ju ingångsmarschen och sist utgångsmarschen och däremellan säger vi väl ja , men annars?

lottis84 skrev 2008-02-19 19:39:26 följande:
    Idag var vi och tittade på våra vigselringar som var klara. Men så hade de gjort fel med min ring så de får göra om den...
  • lottis84

Ja, det e det, men det känns skönt att vi var ute i så god tid, så det fanns tid för att fixa till det.

Vigselprogrammet är också det som ligger närmast för oss. Ska säga dig att vi har samma bekymmer. Det finns två varianter hur en vigsel kan gå till i psalmböckerna har jag för mig (tror det e löftena som kan sägas på olika sätt). Tror att jag ska avvakta tills vi har pratat med prästen.

Offis skrev 2008-02-19 19:51:31 följande:
    Fy vad tråkigt Hoppas det blir rätt nu... Jag fick ett samtal om att min alliansring har kommit in idag, men jag har inte hunnit åka och titta på den än. Hoppas verkligen att den blev som jag tänkt mig... Ska fösöka hinna förbi imorrn en sväng.Annars är det väl inte så mycket nytt som händer. Har försökt börja på vigelprogrammet, men vet inte riktigt hur ett sånt läggs upp. Någon som vet? Först är det ju ingångsmarschen och sist utgångsmarschen och däremellan säger vi väl ja, men annars?
  • MJ 2008

Enkelt och snyggt!!

Mica o Krille skrev 2008-02-17 19:10:37 följande:

Tack. Jo enkelt är bra, enligt mig. Hehe. Kommer stå lite vattenkaraffer på borden också, sen kommer det nog se ganska lika ut på dagen D.
  • MJ 2008

Nu har vi äntligen bokat vår bröllopsresa! Vi har "satt ihop" en resa själva så det blir Aruba i 10 nätter och New York 4 nätter. :) Vi åker på måndagen efter bröllopet vilket ska bli skönt.

Ringarna har vi inte fixat ännu... det ska vi göra sista helgen i februari. Jag vet vilka ringar jag vill ha och mannen ska ha en enkel slät guldring.

Svar på tråden Maj 2008 del 3