• MJ 2008

Maj 2008 del 3

Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)

• Svar på tråden Maj 2008 del 3
  • Champis_Sanna

Ska ni ha en väska med er dagen D? Vad ska ni ha i den i så fall?

• Brud-08

Ja, ja hoppas att hitta ett band... men svårt för en bra peng, men DJ är ju inte så mycket billigare..
    Måste köpa underkläder nu, för klänningen håller på att sys åt mig, så att det blir rätt mått.

FruFA skrev 2008-02-26 14:56:46 följande:
    Vilken framförhållning! Vad skönt!Jag skall leta underkläder i april, innan inprovningen, för jag håller på att gå ner i vikt så detkan hända en del med bysten tills dess...Skall ni hitta ett band eller? Live? Brud-08 skrev 2008-02-26 14:51:07 följande:
  • Brud-08

Var bor du??

JhS2008 skrev 2008-02-26 20:10:34 följande:
    Hihi, jag har samma "problem" allt är nytt Funderade på det där med beige faktiskt, min klänning är visserligen ivory, men jag tyckte inte det syndes när jag provade med vita underkläder.. Kanske är olika från klänning till klänning. Har du något tips på någon butik att kika på underkläder i?
  • JhS2008

Funderade på butiker/kedjor man kan finna lite överallt i Sverige. Annars är Stockholm ett alternativ, ska snart dit.

Brud-08 skrev 2008-02-26 22:23:51 följande:

Var bor du??
  • Brud-08

DEt finns en som ligger vid sturegallerian, Victor och Victoria, jag hade ångest var jag skulle handla, hon plocka fram rätt direkt... och inte jätte dyrt heller...

• lottis84

Jag kommer också ha en beige aktig korsett med spetsliknande tyg, som är blomstermönstrad, till har jag matchande trosor och stay-ups. Kommer ni använda stay-ups med eller utan strumpeband (eller vad det nu heter, det som man sätter fast stay-upsen med...)?
    Har funderat en del på det... blir det inte krångligt att ha strumpeband, när man har underkjol och kläning, kommer ju ta evigheter på toaletten!? Jag fick ett blått strumpeband när jag köpte underkläderna.

Något blått: strumpeband
    Något gamalt: smyckena
    Något nytt: ja det e en hel del
    Något lånat: det enda jag saknar.... jag hoppas hitta någon som har en vit söt liten väska att låna ut...

som sagt jag har funderingar på att ha en väska, egentligen skulle det vara skönt att vara utan, men om man behöver bättra på sminket!? Lite pengar till taxin behövs också...

• Brud-08

Mina strumpeband sitter fast i trosorna, så det blir nog inte så krångligt, hoppas jag... Jag vill inte ha väska, ha sagt till min tärna att hon får ha koll på mina grejer.. kommer nog vara lite virrig den dan...

Något blått: en blå sten jag sytt på dragkedja (eller ska)
    Något gamalt: smyckena
    Något nytt: klänningen
    Något lånat: smyckerna

Har ni beställt hindersprövning ännu??

• 31 maj 2008

Vi skickade in hindersprövningen i förrgår. Vet någon hur lång tid det brukar ta innan man får intygen?

• emmalottan

31mak 2008 - det tar bara några dagar, kanske nån vecka men inte mer!
    Jag beställde för några veckor sedan så det är klart.

• Champis_Sanna

När vi ändå har hindersprövningen uppe.... ska ni byta efternamn? Vem kontaktar man för att ha sitt nya efternamn på körkortet? (Göra ett nytt)

Svar på tråden Maj 2008 del 3