Maj 2008 del 3
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Vad ska ni ha för dekoration på borden? Gör ni dekorationerna själva eller får ni hjälp?
Vi ska ha små gröna vaser med blommor i, limefrukter och glas med blockljus i och guldband knutet runt. Jag har provdukat, finns i mitt galleri.
Det är inte så jobbigt att göra, men duka ut på borden får restaurangpersonalen göra.
Det gäller bara att jag får tag på tillräckligt med vaser sen, de är från IKEA. Jag vill inte köpa innan jag vet hur många vi blir.
Fint
vi har köpt ljusstakar för värmeljus på ikea. Sen ska vi ha deras vaser med blommer i. kommer fästa lila typ presentband som hänger ner från blommorna... sen konfetti: röda hjärtan.
Hur går det för er?
Har ni hittat någon klädsel till er blivande man? Vad ska han ha, vilka färger, etc. etc.?
Min blivande har fixat allt sånt själv, jag har ingen anning. Men jag har sagt åt onom att följa färgtemat. Litar på honom
Nix, har inte köpt nåt än. Men han ska ha nåt i benvitt iaf. Det har han bestämt.
2 månader kvar för alla som längtar efter den 24 maj!
Tiden går verkligen fort nu!
åh nu är hela dukningen klar för 31 maj...så skönt. Sitter och viker våra servetter som ska ligga på borden och textar på dom
Hur textar du o vad textar du?