Maj 2008 del 3
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Hej!
I torsdags var det sista dagen för att osa och alla har svarat. Vi blir 65 stycken (bortfall på 5) känns riktigt bra Så just nu sitter vi med bordsplaceringen, svårt men roligt. Sen är det att skriva namn på alla placeringskorten och dekorera pennorna. Sen blir det att finslipa festprogrammet.
I helgen samlades vi, mina och hans föräldrar, systrar (tärnor) och toastmastern för att gå igenom tidsplanen som den såg ut nu... Riktigt trevligt, det var första gången som toastmastern träffade våra föräldrar.
Jag har varit i en blomsteraffär och kollat pris på bukett... tänkte ta mig till en till på onsdag, innan jag bestämmer mig för vilken affär... Festlokalen fixar blommor till bordsdekorationen, där vi hade bara tänkt oss en ros och en grönkvist i varje vas....
Nu har jag lagt in bilder på hur jag har tänkt ha borsdekorationen... och hur placeringskorten kommer att bli när de e klara. Titta gärna in!
Kul med möhippa, börjar oroa mig för när det är dags för min...
Har någon av er andra haft er möhippa??
Brud-08 skrev 2008-04-03 19:37:48 följande:
Fick precis veta att det planeras möhippa för mig, men vet inte när
Annars håller jag på med att fixa dekorationer.. Vad pysslar ni med?
Brud-08 skrev 2008-04-03 19:37:48 följande:
Jag fick ett sms av min mamma dag att jag inget ska planera helgen den 19-20. Fick ju själklart ringa upp henne och kolla vad det handla om Men jag fick inte så mycket informatin bara att vi skulle ta oss ner till hans föräldrar den 19 och har övernattningssaker med oss... så vi väl se vad som händer... det kan väl inte vara så "farligt" om föräldrarna har ett finger med i spelet, eller? :D
Ingen möhippa, får se vad som sker..
Trevlig helg