Maj 2008 del 3
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
jag skriver våra namn och datum på, har vikt som ett hjärta så datum på en sida och datumet på andra. Skriver med en vanlig guldpenna med min vanliga stil ungefär
Tiden bara springer iväg!! Det känns som om vi har det mesta under kontroll...
Till helgen åker vi till Burg för att handla alkohol. Räknade ut vad det skulle kosta i Tyskland och på Systembolaget... 7500 kr + resa i Tyskland och 14100 kr på Systembolaget. Helt otroligt!! Det svåra är att beräkna hur mycket som går åt.
40 dgr kvar för oss....
Ja bara 40 dagar kvar. Helt otroligt...
53 dagar kvar! Börjar få lite panikpirr nu. Väntar på menyn från cateringen än! M2b´s kläder är på G, men inte helt klara. Massor av smått som skall fixas och köpas! Med det positiva är att m2b har fått eld i baken, och fattat att det är snart!!! Han köpte en bröllopstidning och läste den i helgen! Fniss!
Fick (nya) bordsplaceringen klar i helgen - skööönt, vilket pyssel, det trodde jag aldrig (och vi som har få gäster)!
Bröllopsresan (Toscana) klar med de boenden vi velat boka i förväg, papper utskrivna för detta osv.
En fråga bara: vad gör vintern här??!!
Vi håller också på med bordsplaceringarna just nu, räknar med att bli klar ikväll eller imorgon
Ja, vad gör vintern här.. blir lite orolig nu, vill ha fina blommor och värme i maj
Brud våren 2008 skrev 2008-03-25 12:30:07 följande:
Vi hinner nog få massor med värme till maj, eller hur!!!!???
Jaaa, om inte annat så inombords! *håller dock tummarna för vårvärme tills dess*
Har ni bestämt vad ni ska ha för frisyr förresten? Jag ska göra en provuppsättning innan och har väl vissa idéer men jag inte bestämt mig helt än.