Maj 2008 del 3
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Hmm, ja jobbigt att folk inte svarar. Nästa gång jag får en bröllopsinbjudan ska jag minsann svara snabbt. Vet ju nu hur man går och väntar på alla glada tillrop för att man ska gifta sig
Som sagt har alla våra gäster svarat, men jag tror att våra respektive föräldrar har tjatat lite på lite mer avlägsna släktingar som tagit tid på sig att svara. Skönt att slippa det själv! Vi har också OSA 31/3.
Kanske blir det så att ni tillslut får ringa till era gäster om de inte svarar, men förstår att det inte känns så kul ...
Annars är jag kanonglad nu! Tentan är över och den gick nog vägen också Ska börja lite med gästpresentationer idag.
Tack för alla svar och skönt att se att fler har samma bekymmer som jag. Kände mig lite korkad först...
Jag hoppas att de 24 som saknas svarar nu i veckan så jag slipper bekymra mig över hur jag ska göra....
Inget svar är inte = garanterat nej
Ta ev hjälp av toastmaster att ringa och höra om de kommer?
Vi har fått svar av 5 av 50, jag tror att för många är det en självklarhet att de kommer och glömmer att svara. Vet själv hur dålig jag varit på att svar förut. Ska bli mycket bättre nu
Har ni alla beställt era blommor?? Har såna problem med bordsdekorationer, vet inte hur mycket jag vill lägga ner på dem.
Nix, har inte beställt några blommor. Jag vill inte lägga så mycket pengar på det. På borden ska vi ha små vaser med små buketter i, det är nog inte så mycket att beställa. Min bukett hade jag tänkt göra själv.
MEN i helgen kom mamma och frågade om vi hade tänkt på blommor till kyrkan. Nej, det hade jag inte, vet inte om jag ska ha några blommor där.
Sen när jag sa att jag inte ville lägga så mycket pengar på bukett sa pappa att han känner hon som har den lokala blomsteraffären hos dem och han skulle höra lite med henne.
Ojoj, det låter som att det kommer bli mer och dyrare än vad jag tänkt mig ändå.
Min bror bjöd in sin nya flickvän till bröllopet... mitt framför henne och mig sade han bara att XX följer oxå med den 10 maj....vad skulle jag säga? jag bara log och sade- vad kul.
Han förra flickvän gillade jag jätte mycket och det har bara varit slut mellan dem i ca 1 mån..... vad skulle jag ha sagt och hur är man funtad då man bjuder in folk till andras bröllop?
kommer fixa blommor till veckan, något enkelt men ändå lite kaxig bukett.
Hej,
Hur går det för er, vad pysslar ni med just nu?
lider fortfarande efter helgens möhippa....... men kul hade jag
Annars har jag fått en demo från våran solist idag, fick tårar i ögonen när jag hörde henne sjunga så henne ska jag boka.
Jag håller på med finslipningen på festprogrammet. Sista OSA-dagen är imorgon men förhoppningsvis slipper jag göra fler ändringar. Nu ska vi bara fixa det sista. Baka lite tårtor, köpa en skjorta, gå in skorna mer, ja ni förstår... Bara 33 dagar kvar nu!