Maj 2008 del 3
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Tänkte på det här med gäster och när allt blir klart gällande dem.. Ni som skickat inbjudningskort, vad har ni för OSA, och hur många har hört av sig? Vi har fått några ja
Idag är det 3 månader kvar!!
Vi skickade inbjudningarna för två veckor sedan, och har OSA seanst 31 mars. Vi har bara fått några svar ännu. *orolig*
Vi skickade inbjudningarna den 14 feb och har fått några OSA. Slutdatumet är den 1 april och vi vet att några kommer vänta med svar till den sista veckan. Förmodligen så vill folk kolla upp om de kan komma innan de lämnar svar så var inte orolig! Svaren kommer *muntra upp*
Tack för dina lugnande ord
Ja, jag tror oxå att det är så, men man blir ju lite orolig ändå...:)
Ja jag gick och var orolig tills vi prata med några men känner mig lugnar nu när jag vet att de kommer tids nog
Vi har också bara fått några svar, skickade den 14 feb med osa 15 april.
Vi skickade till alla hjärtans dag, har sista osa 31 mars och har fått 31 svar (av 78), mycket beroende på att min m2b fyller år den 14 februari, så många ringde och osade direkt, samtidigt som de gratulerade på födelsedagen.
Vi fick inbjudan till en kompis bröllop förra veckan, och jag osade samma dag, vet ju själv hur roligt det är när folk osar direkt, men det är inte säkert att man tänker på det om man inte själv har gift sig.
Hej, vad kul det är att planera Vad har ni att kvar att göra och hur går det?
Idag ska vi till lokalen och mäta och titta riktigt noga så man kan förbereda så mycket som möjligt (i tanken)
vi skickade ut 14 feb, osa senast 14april.
hälften har tackat jag å andra halvan har jag inte hört nåt ifrån ;)