Maj 2008 del 3
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Vi gifter oss i Göteborg och kommer ha festen ute på en ö i göteborgs skärgård. Passar bra eftersom vi har hav som tema och lokalen ligger precis vid havet. på ett sätt är det väldigt roligt me stort bröllop men samtidigt skulle jag verkligen kunna tänka mig ett mindre bröllop.. det har väl både fina för-och nackdelar...
När skickar ni ut era inbjudningar???
Syrran79 skrev 2008-01-31 09:30:36 följande:
Vi skickade ut våra i måndags Har redan fått en massa postitiva kommentarer om bröllopet och om de fina inbjudningarna
Vi skickade ut våra tidigt... trettondagshelgen. :) Alla vi pratat med är jätteglada för vår skull och tycker det ska bli superkul!
Tack alla. Var lite osäker på om det var ok att skicka ut dom redan. Gifter mig 17/5 och har OSA 1,5 månad innan. Gjorde alla inbjudningarna igår och ska nog ta och skicka dom imorgon.
Vi gifter oss den 24 maj, på thorskogs slott!
Vi gifter oss 10/5 & skickar inbjudningarna 14/2, men O.S.A 31/3.
Vi tänkte skicka 13/2, men jag börjar känna lite panik att vi ska ha de klara tills dess. Det är en hel del pyssel kvar.
Eftersom vi tänkt hänvisa till hemsida för ytterligare info, vill vi helst ha den klar också när inbjudningarna går ut, och vi har inte klart med vilka som ska vara toastmasters än!!