• viktualia

Barnkarusellen

Start September - intressant perspektiv på frågan. Hoppas innerligt att min bästis m make kommer känna så... de lär väl inte bli utsläppta från sjukan förrän framåt slutet av maj/början av juni....

.... själv är jag verkligen SUPERTRÖTT... men en positiv sak är att min mens från hell som jag drabbades av de första tre gångerna efter p-pillerslutet - nu verkar ha blivit något bättre. Har inte lika panikont och inte lika svår störtflod.

drar iväg på upptåg över helgen.. hörs troligen på söndag... jaa.. förresten.. imorgon är det 31 år sedan Vickan öppnade sina blå... och jopp, det ska firas lite lagom...

• viktualia

tjohoo!

jag försvann från datavärlden över helgen, men nu är jag tillbaka. Tack för alla gratulationer!!!

Kan rapportera att kompisen har det, efter omständigheterna, ganska bra. Den lille sonen kämpar på även om han är rätt liten och svag - han vägde 1216 g.... det ser dock än så länge ut att gå åt rätt håll. Men huuuu så rörigt...

• viktualia
    Telemarkgrrl skrev 2008-04-06 21:20:32 följande:
    Hej!Har precis kommit hem efter att ha varit hemma hos min mamma över helgen. Det är inte så bra med henne just nu tyvärr och det är jobbigt som f*n. Jag förstår inte hur man orkar ha barn när det räcker med föräldrar för att man ska oroa ihjäl sig.
    Ååååå gumman! Skickar MASSOR av stärkande kramar och önskar dig kraft att hantera det som händer!! Du vet var jag finns om du vill skriva/prata av dig!

Hug 7
  • viktualia

Telis - jag har ju hört en längre version av historien kring din mamma och jag förstår VERKLIGEN att du önskar henne lycka och lugn i själen! Frejis idé om förskjutning av traumat är nog som sagt helt sannolik.

*Massor av styrkekramar till dig*

• viktualia

Nenne - ååååå 'fnissar länge och trallar sedan på den "vackra" sången'

Lappis - *styrkekramar i massor*

• viktualia

Jag har smakat - men näpp det smakar rätt illa faktiskt... inte så att jag lider... men jag minns nån porrtidning jag råkade se som 14 åring där det var nån tjej som sa "Smaken av sperma gör mig vild"... det håller jag INTE med om....

annars har jag garvar FRISKT!!! åååååååå vad ni är bra!!! ha ha ha!

åderpåle på dig Nenne!

• viktualia

fniss fniss

nu ska jag skutta i säng och drömma lite fint..... hihi! nått skott i råttan blir det inte.. maken snörvlar så att jag nästan önskar att vi hade flera sovrum.... men tillträdet till nya huset är inte förrän 18/4... ha ha ha

• viktualia
    FruCicci skrev 2008-04-08 22:12:24 följande:
    PULLGNUGGEN!!!!!!!!!Jag kissar på mig av skratt, fy fan vad bra!
    Japp, jag kniper just nu hårt... maken ockuperar dass... och undrar vad jag garvar så HIMLA mycket åt. ha ha ha ha....

mer PITT till folket!

mer snusk till tråden!

mer FNITTER hitåt!
  • viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2008-04-08 22:15:55 följande:
    HAHHAHAHAHAHA det var det roligaste idag!!!
    Laughing 15
  • viktualia

Jordgubbsallergi - har jag haft men det gick över till skillnad från en massa annan allergi...

MEN jag har ett tips: Lägg jordgubbarna i frysen och låt dem ligga över natten. Ta sedan ut dem, tina och testa om ni fortfarande får allergiska reaktioner av dem! För många jordgubbsallergiska så försvinner det farliga ämnet om jordgubbarna varit frysta!
    Värt ett försök kanske?!?!

Svar på tråden Barnkarusellen