• viktualia

Barnkarusellen

för övrigt börjar jag förstå hur det känns att toknojja över tantens ankomst - vare sig man vill att hon ska komma eller inte...

• viktualia

Lapinette - kära NÅN!!!! Jag hoppas verkligen att nån med mitt mobilnummer hör av sig för det kommer dröja innan jag ser en dator efter ikväll. Håller ALLA tummar!

Gårdagens Vickanutbrott i tråden - imorse kom tanten och det med besked. JÄVLAR i min lilla låda vad ont jag fick. Och Mugglan - jag menade allvar, hade jag blivit gravid hade världen scourat in på en ny jungfrufödelse! Mens på dag 32 är surt...

• viktualia

Under tiden som vi nyfiknar oss över hur det ska gå med Lappis så måste jag slänga ur mig en fråga.

Jag ska, enligt plan A, bruncha med en kompis på lördag i Sthlm. Hon ville ses i city - nån som har nåt brunchställe på lager där i krokarna?!

• viktualia

*fniss fniss*

ni är ju för skojiga!

hamnade i telefon en sväng!

Berns - hm... det lät intressant!!

• viktualia

spanade lite på Berns sajt men blev inte så mycket klokare, jaja.. det visar sig vad jag får uppleva för spännande saker i storstan....

nu ska jag sova och lär inte titta förbi förrän i bästa fall på lördag eftermiddag. Sköt om er och ha det bäst och Lappis - jag håller tummarna HÅRT!!!! Mer minikaniner till Lappis!

• viktualia

Tjoho!

Här är en till som är allergisk mot morot. Dessutom tål jag inte nypon, tomater, paprika, citrusfrukter och chili/curry. Tycker synd om mina föräldrar som tampades med min allergi när jag var liten, som vuxen lider jag ganska sällan av det... får eksem om jag äter förbjudna saker men kan hålla det hela i schack rätt ok....

• viktualia

mugglan - du gör ju verkligen så gott du kan och skuldkänslor leder inte speciellt långt. Var istället stolt över att du är en så medveten och reflekterande mamma!!!! Heja mugglan!!!

Själv - har jag däckat i feber, sov två timmar nu på förmiddagen och hoppas på att bli frisk snabbt. Ända fördelen med att vara hemma från jobbet är ju att jag kan sitta här och fula mig...

• viktualia

mugglan - hur man jobbar bort skuldkänslor - inte en aning, men hur eller hur så vet ju do också att några perfekta föräldrar finns det inte. Och jag tycker att din strävan låter som att du kommer så nära det är möjligt, inom rimlighetens ramar!

Junilejon - stackare! det är verkligen segt att vara sjuk!

Tack för alla hejarop!

• viktualia

hihi!

jag blir lite uppiggad av att få hänga här dagtid.... saknar er på dagarna annars - jag LOVAR!!!

• viktualia

vill tyvärr inte outa vad min mamma heter..... men det är ett fult dubbelnamn av typen "Maj-björn"..... *suckar*

Om jag får barn ska de få HELT normala namn - absolut plockat från 100 i topp-listan. Själv har jag ett, för min generation, störtvanligt namn och det är helt ok... men som sagt.. min stackars mamma dras med ett galet fult dubbelnamn som världen borde skonats undan...

Svar på tråden Barnkarusellen