• viktualia

Barnkarusellen

Piggelin - skoj att din viktminskning går i rätt riktning! Själv väger jag 24 kg mindre nu än för ett år sedan. Ungefär HUR skumt som helst!

Klädshoppningen är som en "never ending story"... nu är nästa prioriterade projekt att krympa mina ringar.. HUUU vad obekvämt det är med för stora ringar!!! isch! måste ta mig samman och fixa detta snart!

• viktualia

Piggelin *fnissar förtjust*

näeee mina bilringar sitter där de sitter, de är bara mycket mindre numera... Ringarna som ska förminskas är mer glimmande än så...

• viktualia

Snörvelfia fortsätter att beklaaaaaaaaaaaaga sig.. alltså hata snuva! Nu har dock den värsta huvudvärken gett sig, men frisk - näpp inte ett dugg..... blärk!

men men.. jag grubblar vidare över inredning i vårt nya hus.. skoj skoj! efter gårdagens kökbeställning är det läge att göra en modell av vardagsrummet i 3D - det kan man väl orka fast man är sjuk?!?!?

• viktualia

Mrs B skrev 2008-03-15 17:17:09 följande:

Samtidigt vaknade Max pigg som en mört, studsade upp ur sängen och skrek:Upp och hoppa, köpa bullar, upp och hoppa!!!!!!Drog täcket över huvudet och somnade om. Så Lappis hur mycket var det nu du ville betala??????!!!!!!!
    Jag förstår att det var vråltungt just då.. men VILKET asgarv jag fick när jag läste det....Laughing 16
  • viktualia

Sweetan - uuuu vad läbbigt!!!

Själv är jag lagom uppslukad av något så banalt som melodifestivalen som just avgjordes..... hm... det förminskades just en "aning"....

• viktualia

trådträff i götet på torsdag... jag kommer närma mig trakterna på torsdag men kommer sent och då hem till sväronen. har inte träffat sväronen sen en bra stund före jul, så jag får nog hålla mig på mattan... *fnissar*
    MEN jag VILL ju träffa er göteborgare nån gång också.... *svåris*

• viktualia

Liten - ev ska jag på tjänsteresa den 2:a.... men chefen hade komiskt nog inte koll på VAR evenemanget skulle vara ha ha ha ha ha... jaja.... få se om det blir något av och var jag i så fall hamnar...

• viktualia

Snartis - tackar som frågar!

Förkylningen - är över för den här gången. Himla tur eftersom jag drar utrikes en sväng på fredag....

Husköpet - vi flyttar inte förrän i slutet av maj - så packningen får vänta

NUUUU är det dags att springa ner till tvättstugan... tvättgurun (=maken) är på rymmen så JAG får nedlåta mig till att springa till tvättstugan... *suckar högljutt*

• viktualia

FruLlan - här kommer några stärkande kramar för att du ska palla med släktsammankomsten!!! *kramar om länge*

Själv planerar jag min tripp till Irland.... måste fortsätta packa nu...

Svar på tråden Barnkarusellen