Barnkarusellen
Hej Pirr! Ser fram emot att ses i nästa vecka & se din mage!!
Hej Pirr! Ser fram emot att ses i nästa vecka & se din mage!!
Haha, jag missförstod totalt där Vickan, när du skrev om ?ringar?. Av ngn anledning fick jag för mig att du pratade om ?bilringar? & jag tänkte att det var ngt som du ville jobba bort nu, typ en del ?lös hud? att bli av med eftersom du tappat så mkt i vikt
Hjärnsläpp, typ?
---
Skrev detta inlägg för en timme sen - mina föräldrar kom förbi på kaffe efter besök på TUR-mässan - därav fördröjningen...
...och jag som precis skrev att jag gör max en grej per dag - nu kommer en kompis & hennes son på besök
Jaja, även solen har sina fläckar
Kikar nog in igen senare idag, ha det gott så länge!
Några snabba rader... (om jag nu kan vara fåordig??)
Vänner - har för mig att du ska börjar nya jobbet den 1 maj, men har ni bestämt ännu när flyttlasset går?
Sweet - läskigt med olyckan! Jag tänkte också på dig, precis som Tinga, när jag såg en bild i tidningen idag.
Tinga, vad skönt att blodtrycket inte är högt ännu, utan "bara" på gränsen! Hoppas det fortsätter så! Bra att de håller koll på dig iaf!
MrsB, tror det var du som undrade hur vi får A att sova mera/längre pass? Ersättning! Sista gången på kvällen så ammar jag först båda brösten & sen proppar vi henne full med ersättning upptill! Peppar, peppar så verkar det hjälpa! Visserligen så har hon vaknat till några ggr per natt, men gått hyfsat enkelt att få henne att somna om & ingen amning som behövts heller. Inga tretimmars pigghets-ryck sen i tisdags natt heller - skööööööööööööönt!
Annars så har vi tvättat & putsat på min VW Lupo idag. MiniCoopern är nog lite för mkt entusiastbil (= för dyr för gemene man), så försäljningen av den har gått dåligt. Så nu säljer vi min Lupo i alla fall, Hade annons i tidningen idag & fyra har ringt, varav minst en kommer & kollar imorgon.
MrsB, både ock är nog inte fel. Typ, Amanda får käka av ersättningen efter amningen så mkt/länge hon vill & orkar & sen lägger vi henne efter det (däckad & proppmätt ).
Pirr, jag skrev en lista på vad jag skulle ha med till förlossningen, några veckor innan BF. Sen själva packningen blev att mannen min gjorde mitt i natten när det hade satt igång Med tanke på att det satte igång ett-halv två på natten & vi inte åkte in förrän halv tio på fm, så var det gott om tid att packa!
Hej Muggles!! Tänkte precis på dig & undrade hur du haft det!!
Utsövd kan jag tänka mig! Eller vaknade du om nätterna av bara vanan?!
Kan ju även berätta att vi hade några timmars barnvakt idag, ism att vi var på TUR-mässan. Första gången! Kändes såååå lyxigt att göra ngt bara mannen & jag, även om det bara var en kort stund på dagen!
Barnvaktande gick fö hur smärtfritt som helst för farmor (svärmor). Vi packade ner henne i vagnen & de gick ut & gick i det strålande vädret när vi gick till mässan. När vi ringde efteråt var de fortfarande ute & gick & Amanda stensov precis hela tiden
Klart att vi måste ses så småningom, Vickan. Vi finns här, hojta bara till lite i förväg när du är på väg ner, så kan vi boka in ngt! Sen om det dröjer några månader, no worries, det hinns med
Msw - lät som en tuff torsdag. Kram!
Snabbt inlägg under min frukost - Tinga, kolla den länken & klicka på återförsäljare, ser att det finns flera i både Malmö & Lund. Kanske kan vara ngt att kolla upp
www.mairo.se/