Izzie,
fy, vad gräsligt med din moster. Jag avundas dig inte för din dag imorgon då du ska berätta för din mamma. Kram på dig
Vad bra att du får till bäckenmätning förresten, håll oss underrättade om hur det går.
Ang babysim, så började vi med det förra onsdagen & nu till helgen blir Amanda fyra månader, så hon var väl precis på gränsen för att få börja.
Vänner, vad kul med lyckad möhippa! Ism en möhippa för 6-7 år sen så var vi också på Trägårn på kvällen & åt middag. Maten var OK, men sen när nattklubben drog igång så var jag inte sådär grymt impad. Det är så himla STORT liksom! Håller med om det där att man redan gjort 80-talet en gång, då när det verkligen begav sig. Hmm, känner mig lite halvgammal när jag konsterar detta Minns när jag var liten & folk pratade om att de minsann var med på riktigt, på 60-talet Nu är jag likadan, fast pratar om 80-talet!
Vickan, krya på dig!
Sweet & Lappis, tack för länken till detta med att dricka när man ammar. Om jag hinner senare ikväll, ska jag kolla folks kommentarer också - verkar som om många har åsikter. Säkert en massa "poliser" som tycker att man minsann kan skippa alkoholen den tid man ammar, kan man inte det, så är man alkis etc...