Barnkarusellen
Grattis i efterskott, Koko! Välkommen i klubben - säger en som inte har så långt kvar till "nästa klubb"...
Tinga, grattis till det utmärkta KUB-resultatet! Vad gott!
Vad bra att simning verkar funka för dig nu när löpningen inte funkar längre. Förstår om du blir rastlös, sådan träningsnarkoman som du är! Jag som inte är i närheten av att vara det, blev rastlös ändå...!
Angående kortklippt - jag är ju med i samma klubb! Visserligen går jag & funderar på om jag ska låta det växa ut, nu när det kommit tillbaka, men samtidigt så har jag fått så enormt många komplimanger för att jag passar i kort hår, så jag kanske viker mig för "grupptrycket" Trivs ju faktist väldigt bra i båda!
MrsB, vad BRA att dopet blev så lyckat!! Men visst är det lite skönt när det är över - lite antiklimax lisom.
Härligt med rester, det hade vi med i flera dgr, yummie!
Nenne - du är så KLOK & välformulerad På Picken
Snartis - tack för uppmuntran att ge föräldragruppen en ny chans. Har inte bestämt mig riktigt ännu hur jag (vi) gör, nästa gång är inte förrän i påskveckan. Om man går på vanliga MVC här i stan, så är man med i en mammagrupp när man är gravid har jag förstått, men privata BMG dit jag gick, de kör inte med det. Så därför blir det "bara" föräldragruppen på BVC för vår del. Har lärt känna en del tjejer via Magplasket som jag gick på & vi har setts några ggr & haft supertrevligt ihop. Har även några kollegor på "lite håll" som är mammalediga, så vi har setts en del vi med. Så egentligen tror jag att jag har nätverk så att det räcker, men så är det ju det där med att man är obotligt nyfiken på nya människor, det KAN ju vara folk med som man funkar bra med. Jaja, den som lever får se