Barnkarusellen
Hej hej,
kors i taket - BT funkar!!
Vilma, grattis till att ÄL dykt upp!
Pirr, vi körde inget i stl 50 utan körde på stl 56 direkt. Amanda var 49 cm när hon föddes & visst var kläderna lite stora de första 1-2 veckorna, men sen har det varit lugnt. Nu har vi nyss gått loss på stl 62 & stuvat undan det mesta 56 - känns konstigt!
Fikar gärna förresten! De närmaste två veckorna är ganska fulltecknade för min del, men sen ses jag jättegärna!
Telis - den mannen som du skulle träffat verkar ju inte ha ngn social kompetens eller vanlig respekt/folkvett alls! Dissa den firman, helt klart!!
Liten - låter som om du har det jobbigt just nu. Känner igen känslorna såååå väl! Det där att man blir irriterad & känslan av att man skulle kunna bli hårdhänt, som i sin tur ger FRUKTANSVÄRT dåligt samvete med en gång, bara tanken liksom...
Läcker gör jag också med jämna mellanrum, det var mer i början, nu händer det vissa nätter, eftersom det går längre tid mellan amningarna då.
Hoppa över till FL... Hmmmmm - kan det verkligen gå för sig?? Då måste man skaffa ett konto där med, eller? Jag för min del håller tummarna för att BT rättar till sig snart, har nästan aldrig varit inne på FL.