Godkväll alla!!!
Här har ni en till som inte har kommit in på BT på ett tag.
Man blir så arg och frustrerad!!!!!
Röstar också på FL.
Tja, det där med sömn, mat, trots osv är ju ingen höjdare när man själv är trött och gnällig och inte får sova på nätterna.
Malte äter varannan var tredje timme på nätterna, men nu kör jag med bröstet varnannan gång och med ersättning varannan gång, för jag hinner inte producera tillräckligt annars för att kunna mätta Malte. Funkar ok, fast Malte tycker inte att det är någon höjdare med tillägg, gillar bröstmjölken bättre och blir arg när det tar slut hos mig.
Idag (liksom många andra dagar numera) trotsade Max som f-n. Tom mormor blev förskräckt när hon nu fick höra och se honom gå igång när vi var hemma hos henne och cyklade. Han är helt makalös nu för tiden och mitt tålamod minskar tyvärr för varje dag som går. Måste snart ha ett break.................
Tyvärr har maken mycket på jobbet så det är jag som har ungarna 24 h om dygnet och det börjar ta på krafterna.
Sulky????
Vi skaffade en sulky till Max förra sommaren igen då han var 1 1/2 år och slutade med den med början förra sommaren (2007, då han var 2 1/2 år). Han liksom Oms dotter gillar att röra på sig så han går helst, springer eller cyklar.
BS
Du har inte provar att ger Iris nappen, ersättning eller välling på natten när hon vill sutta????
Malte gillar också att sutta och BVC rekomenderade att börja med napp och försöka dra ut på ätandet. Fungerar sådär med Malte än så länge. Men värt att fortsätta prova.