• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • viktualia

Jag har smakat - men näpp det smakar rätt illa faktiskt... inte så att jag lider... men jag minns nån porrtidning jag råkade se som 14 åring där det var nån tjej som sa "Smaken av sperma gör mig vild"... det håller jag INTE med om....

annars har jag garvar FRISKT!!! åååååååå vad ni är bra!!! ha ha ha!

åderpåle på dig Nenne!

• Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2008-04-08 22:08:03 följande:
    pullgnuggen (svärmors namn på damcykel)
    Men nenne, vad har du för svärmor egentligen?!
  • nennesjuttioåtta

NEJJJ vickan! Inte åderpålen! *darr på läppen*

• muggles

Antagligen är jag sorgligt enkelspårig men jag fick konstiga associationer av ordet pullgnuggen. Knullpluggen. Fick läsa det flera ggr innan jag såg vad det stod

Nä, nu loggar jag ur... Sussa sött medsystrar!

• FruCicci

PULLGNUGGEN!!!!!!!!!
    Jag kissar på mig av skratt, fy fan vad bra!

• muggles

Men ni fattade väl att det var ironi att jag läst det på internätt??? *orolig att min ironi inte uppfattas*

• Lapinette

Sorry, mugglan den är slut! *skäms över min otroliga aptit på champagne*

• Telemarkgrrl

Näe, jag är lite på snusen (trots att jag inte skriver med VERSALER ) efter en kanontrevlig middag på Vapiano så jag ska också vackla in till sängen. Fortsätter hålla tummarna för Lappis (man vet aldrig) och för gosnosen!

natti natti!

• viktualia

fniss fniss

nu ska jag skutta i säng och drömma lite fint..... hihi! nått skott i råttan blir det inte.. maken snörvlar så att jag nästan önskar att vi hade flera sovrum.... men tillträdet till nya huset är inte förrän 18/4... ha ha ha

• muggles

ah men pullgnuggen - NU trillade pengen ner. Mmmmmmm......

Svar på tråden Barnkarusellen