• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • fru AM

Telis - nästa gång du är ute och svirar så kan du ju komma upp till mig på ett glas vin istället! Nära jobbet, nära vapiano ...

• Lapinette

gosnosen - men det låter ju toppen! Själv fick jag ut fler äggblåsor än vad de såg när jag de kollade 4 dagar innan ÄP. Håller tummarna att det är fina ägg du får ut och lycka till! Jag kommer ju tyvärr inte vara här och läsa resultatet i nästa vecka.

• fru AM

Gosnosen: Men fyra är väl bra!? Grattis! Nu är det igång!

• Telemarkgrrl

AM, gärna! Särskilt om du har lilla charmtrollet hemma!

• Piggelin1

Telis & AM - ach so, vielen Dank Då var jag rätt ute!

Mmm, SKITtråkigt att vara allergisk mot jordgubbar. Häromsommaren fick jag för mig att jag kanske trots allt inte kanske var så allergisk mot jordgubbar (har alltid undvikit det & bara ätit ett par stycken på sin höjd), eftersom jag inte är superallergisk mot citrusfrukter, så jag bälgade glatt i mig en hel massa - & fick MASSOR av utslag Så gick det med den teorin...!

MrsB, trist med P-boten

• nennesjuttioåtta

hohohoo!! Nu har jag bokat resa till NYC! Fast det blev inte i sommar utan i höst när vi firar vår tvååriga bröllopsdag.

Så då kanske Sweetan har kommit i ordning också, efter gostrollets ankomst...

• nennesjuttioåtta

Härligt att höra Gosnosen!!! Nu jäklar!

• Piggelin1

Vad KUL Nenne!!! Har fortfarande inte lyckats lämna denna tråden & börja kolla resetråden istället... Men NU ska jag!

Svar på tråden Barnkarusellen