• prinsessan no1

Nya Göteborgsbrudar

Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • fru Trul
    Mizty skrev 2008-04-08 08:51:18 följande:
    Ja, alltså om det är någon mer än jag som kan Annars tar vi en annan vecka!
    Beror på vilken tid det är tänkt, jag jobbar ju alla dagarna men jag kan byta pass med nån bara jag vet dag å tid...
  • Mizty

Vet inte vilken tid! Kan 18-tiden passa tror ni? Vill inte vara någon diktator

• Ajjse

Jag är så himla ARG!!!!
    Har en kollega som bara tänker på sig själv och som inte var nöjd med dom veckor hon fått semester. Vi har båda barn och måste dela på dom veckorna som dagis och skolor är stängda. Förra året hade jag sen semester och fick då tidig i år. Spelar mig ingen roll, bara jag kan vara med min barn 2 av fya veckor så är dom med sin pappa resten. MEN!!! Hon ansökte om föräldrarledighet HELA juli OCH augusti!! Så nu vet jag inte om jag kan vara ledig när skolan är stäng.

Nä, nu ska jag hämta min klänning som kom igår!
    Det ska jag njuta av!

• Mizty

Men vilken j*vla egoist!! (ursäkta språket) Förstår att du blir förbannad. Men vad säger arbetsgivaren? Är inte semestern redan satt? Dom kan ju inte dra tillbaka redan beviljad semester!
    Hoppas verkligen att det löser sig!!

Kul med klänningen & att man har något som man kan glädjas åt

Ajjse skrev 2008-04-08 13:33:44 följande:
    Jag är så himla ARG!!!!Har en kollega som bara tänker på sig själv och som inte var nöjd med dom veckor hon fått semester. Vi har båda barn och måste dela på dom veckorna som dagis och skolor är stängda. Förra året hade jag sen semester och fick då tidig i år. Spelar mig ingen roll, bara jag kan vara med min barn 2 av fya veckor så är dom med sin pappa resten. MEN!!! Hon ansökte om föräldrarledighet HELA juli OCH augusti!! Så nu vet jag inte om jag kan vara ledig när skolan är stäng. Nä, nu ska jag hämta min klänning som kom igår!Det ska jag njuta av!
  • busfia

Mizty:Jag kan alla dom dagarna Går på jour på fredagen v 17

På lördag ska en kompis följa med mig till stan kolla på under kläder

• Mizty

V.17 Ca:18.00

Månd 21/4
    Mizty
    Busfia

Tisd 22/4
    Mizty
    Busfia

Onsd 23/4
    Mizty
    Busfia

Torsd 24/4
    Mizty
    Busfia

Några fler som vill & kan då?

• Mizty

Kul Roligt med underkläderna oxå!! Längtar tills jag gått ner ca 10-15 kg så jag oxå kan det!

busfia skrev 2008-04-08 21:07:41 följande:
    Mizty:Jag kan alla dom dagarnaGår på jour på fredagen v 17På lördag ska en kompis följa med mig till stan kolla på under kläder
  • Ajjse

Känner mig lite nöjdare idag!!! Hon har satt sin sista potatis på det här företaget. HAHAHAHA!!! Det är fler än jag som är lite irriterade om man säger så.. och skadeglada...

Klänningen är jag jätte nöjd med! Ska hem och prova den nu!

Angående fikat så har jag svårt ojämna veckor då mina barn bor hos mig. Jag ska kolla upp och återkommer!

• fru Trul
    Mizty skrev 2008-04-08 12:10:44 följande:
    Vet inte vilken tid! Kan 18-tiden passa tror ni? Vill inte vara någon diktator
    Alla dagar utom onsdag kan passa för mig, men jag måste veta i god tid så jag kan byta pass på jobbet....
  • Mizty

Men vi kan ta veckan efter då! Det var bara ett förslag... Och dom kan man ju ändra på

Hur har du det då Trul?

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar