• prinsessan no1

Nya Göteborgsbrudar

Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • lottaochalex

Hej hej.... Tisdag funkar för mej med.... Kul!

• Lokalo

Tack för välkommelse! Jag ska kolla tisdag. Man måste inte ha med sin tokscrapbookade inbjudan med som som poängsätts?

Jag sitter och lurar på solosång ikväll. Jag har en killkompis som är duktig, som jag tänke fråga om han vill sjunga under vigseln.

Helst inte då stämma upp i That´s why the lady is a tramp...

Seriöst, de som jag tänker på är;

Vad jag sökte, vad jag fann.. av Gardell(fast egentligen handlar den mer om att finna sig själv)

Aldrig ska jag sluta älska dig (också Gardell)

...men jag vill gärna ha fler ideéer.

• Ajjse

Fick precis mail från Helena på My Cards! Hon sitter och gör gör våra kort just nu, vi ska hämta dom i helgen. Det är så spännande!!!

• Pumpkin
    Flyttar tråden till Medlemgrupper ---> Göteborg.
  • fru Trul

ÄNTLIGEN!!!!! Det har strulat något fruktansvärt med våra tackkort vi beställde och nu äntligen har beställningen gått igenom och jag kan hämta korten på tisdag.

(Verkligen på tiden det börjar bli väldigt pinsamt att inte ha skickat tackkorten ännu... )

• Mizty

Vad skönt att det löser sig nu då!! Vi var på bröllop i augusti, har fortfarande inte fått något tackkort... Men det är deras puckade fotograf som strular något fruktansvärt!!

fru Trul skrev 2008-04-18 15:43:01 följande:

ÄNTLIGEN!!!!! Det har strulat något fruktansvärt med våra tackkort vi beställde och nu äntligen har beställningen gått igenom och jag kan hämta korten på tisdag.(Verkligen på tiden det börjar bli väldigt pinsamt att inte ha skickat tackkorten ännu... )
  • fru Trul

Skönt å höra att jag inte är ensam iallafall.

I vårt fall var det ju tryckeriet som strulade nåt fruktansvärt, jag ville ha ett tackkort med flera olika foton från vårt bröllop på men det har varit skitkrångligt att beställa. Första tryckeriet klantade till hela beställningen å jag var ändå tvungen att betala eftersom dom ansåg att jag uttryckt mig dåligt. (Jag hade till och med skickat ett exempel exakt på hur jag ville ha det!)

Andra tryckeriet har tagit jättelång tid på sig men å andra sidan så är han väldigt prisvärd och han verkar fatta vad jag vill ha (efter att fått förklarat sig två tre gånger..)

Ska bli så skönt att få detta ur världen!

• Ajjse

Var och hämtade våra inbjudningskort igår! Är väldigt nöjd med dom, bild finns i mitt galleri. Tyvärr syns det inte så bra att kortet skimmrar och att det är rosa som bakgrund. Tänkte skicka ut dom i mitten-slutet av maj, borde väl räcka? Bröllopet är den 13 september.

Hoppas att ni får en härlig söndag!

• Mizty

Superfina!! Tycker det låter som en bra tid att skicka ut dom Det är ju inte semestertider när ni gifter er så då är det ju större chans att alla kan komma!!

Ajjse skrev 2008-04-20 11:38:07 följande:
    Var och hämtade våra inbjudningskort igår! Är väldigt nöjd med dom, bild finns i mitt galleri. Tyvärr syns det inte så bra att kortet skimmrar och att det är rosa som bakgrund. Tänkte skicka ut dom i mitten-slutet av maj, borde väl räcka? Bröllopet är den 13 september.Hoppas att ni får en härlig söndag!
Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar