• prinsessan no1

Nya Göteborgsbrudar

Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • Ajjse

Tack! Svärmor tyckte vi skulle skicka ut dom i början av maj, så det blir nog på Valborg så att alla har dom i lådan den 2 maj. Jag tror många tar ledigt då så att dom får långhelg.

• Lokalo

Ajjse>> vilka fina inbjudningskort! Vad roligt med en lite annorlunda form också.

Haha, när jag läser om era inbjudningskortstrubbel tänker jag bara på en replik ur Titanic. Gissa vilken!

Jag hade ett smärre psykbryt över inbjudningskortsteknikalitetskrångel, se länk. Men nu är det ny dag, nya tag...

Ett tag var jag inne på att bara beställa men jag tyckte det blev väl kul prislapp, för något jag tror jag kan fixa hyfsat själv. Jag vill bara inte bli fast i det träsket som blev med sonens dopservetter...

www.brollopstorget.se/Forum-1-32/m2860695.html

• Troll1

Hej!
    Får man vara med här??
    "Platsar" inte riktigt i "del 3- trådarna". Känner mig som en inkräktare.
    Ska föra över mina bilder i kameran på våra färdiga inbjudningar, så kan jag lägga in några här. De skickades i går.

• fru Trul

Välkommen in Troll, lustigt att du säger så jag kände precis samma sak om del 3 tråden... Men nu får vi chansen att bilda ett nytt härligt gäng! Hänger du med på våran första fikaträff imorgon?

• lottaochalex

Hej på er... Tillbaks i vardagen efter en långhelg "hemma" i Värmland... Hoppas allt är bra med er alla
    Är det bestämt vilken tid imorgon än? och var...? Blev det Fröken Olsson eller? Kram

• Mizty

God Morgon!!

Hej Troll1 Välkommen hit!! Hoppas du kan hänga på i morgon!!

Ja, i morgon... Ska vi säga ca 18.00 på Fröken Olsson? Ska vi ses utanför eller vad tycker ni? Kan ju bli svårt att hitta varandra där inne kanske

• lottaochalex

Utanför kl 18:00.... blir kanon de! Hur många blir vi nudå?

• Mizty

Vi är 6 st på listan, så får vi se om det är fler som till kommer under dagen

Kul!!

• Troll1

1000 tack för välkomnandet!
    Jag har lite svårt i morgon med fika. Min sambo/ m2b åker om några dgr till Moskva (!) för att jobba på en filmproduktion där och kommer att vara borta i 6 (!!) veckor...
    Men det är mkt sannolikt att jag hakar på framöver.

• Troll1

Ojojojjjj! OBS det skulle vara uppmedtummentecknet!!
    Förlåt!

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar