• prinsessan no1

Nya Göteborgsbrudar

Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • Mizty

Carolina: Välkommen hit & grattis
    Klart du ska hänga på!! Ju fler desto roligare!

Är det någon som har tips på café att ses på? Fröken Olsson kanske?

• lottaochalex

Vart ligger Fröken Olsson?

• Mizty

På en paralellgata med fredsgatan, i höjd med kompassen. Vet du vart GamlePort ligger?

lottaochalex skrev 2008-04-15 12:28:43 följande:
    Vart ligger Fröken Olsson?
  • fru Trul

Jag är så glad, jag har bokat fotografen som Astriden hade på sitt bröllop! Jag älskade hennes bilder dom var helt underbara.

Är mest förvånad att gubben inte protesterade för vår vän skulle först fota oss gratis och nu ska vi istället betala för proffsfotograf, jag trodde aldrig han skulle gå med på det.

• Mizty

Härligt!! Underbara bilder Tur att han gick med på det

fru Trul skrev 2008-04-15 12:40:27 följande:

Jag är så glad, jag har bokat fotografen som Astriden hade på sitt bröllop! Jag älskade hennes bilder dom var helt underbara. Är mest förvånad att gubben inte protesterade för vår vän skulle först fota oss gratis och nu ska vi istället betala för proffsfotograf, jag trodde aldrig han skulle gå med på det.
  • Ajjse

Har precis avslutat en jätte rolig utbildning i "Ledarskap och kommunikation". Hjärnan känns helt kokt efter kvällens examen! Jag har haft så himla roligt under dom 12 veckor som kursen pågått, men känner att jag inte riktigt haft så mycket tid som jag önskat till planeringen av bröllopet. MEN nu har jag all tid i världen!..

Verkar som om dom flesta av er kan fika nästa vecka, tyvärr kan jag inte förrän veckan därpå. Vi har premiär på jobbet nästa lördag så det är mycket att stå i.
    Det kanske blir en till fikaträff??

• Lokalo

Hastigt och (lustigt?) slänger jag in mig i tråden!

Vi gifter oss 16 augusti i St. Birgittas Kapell och vi har precis rivstartat!

Hur går det för er alla, girls?

• fru Trul
    Ajjse skrev 2008-04-15 22:11:01 följande:
    Har precis avslutat en jätte rolig utbildning i "Ledarskap och kommunikation". Hjärnan känns helt kokt efter kvällens examen! Jag har haft så himla roligt under dom 12 veckor som kursen pågått, men känner att jag inte riktigt haft så mycket tid som jag önskat till planeringen av bröllopet. MEN nu har jag all tid i världen!.. Verkar som om dom flesta av er kan fika nästa vecka, tyvärr kan jag inte förrän veckan därpå. Vi har premiär på jobbet nästa lördag så det är mycket att stå i.Det kanske blir en till fikaträff??
    Det kommer garanterat bli fler träffar du kan hänga med på, men som Mitzy sa tidigare så måste vi nästan bestämma ett datum nu om det ska bli av någon gång...

Jag får även välkommna Lokalo in i tråden, vill du oxå hänga med på fika träff?
  • Mizty

Hello girls!

Välkommen Lokalo

Ajjse - Klart det blir fler träffar säger jag oxå Härligt att du haft så roligt på utbildningen!! Jag kan inte skylla på någon utb. för att ha "kommit efter" i bröllopsplanerna Måste verkligen ta tag i det nu!!

Verkar ju som flest kan på tisdagen då lotta är osäker på torsd. Vad säger ni? Ska vi bestämma tisdagen?!!
    Vart??

Åh, på lördag ska jag & en kompis vara barn- & gubbfria å åka till Ullared Det kliar i shoppingfingrarna!!

Kramizar

• fru Trul

Tisdagen funkar för mig, jag tyckte det lät ganska bra med cafe Fröken Olsson.

Vad tycker ni andra?

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar