• prinsessan no1

Nya Göteborgsbrudar

Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • Troll1

Hej Schükano och bartan!

Fru Trul: Jag hade tagit de som var lite suddiga. Tänk att de inte sett det andra kortet.

• lottaochalex

Hej hej.... Vill också tacka för igår supertrevligt....
    Vi får se till att det blir fler gånger!!!

Håller på med tvätt och städning här hemma men var tvungen att ta en paus och kika in här

Fy vad tråkigt med tackkorten fru Trul.. men jag gissar på att det bara är du/ni som ser vad som blev fel... man har ju ett väldigt kritiskt öga som bridezilla Jag skulle satsa på de som korten inte är suddiga på... tror som sagt att det bara är ni som vet om felet som tänker på det, och det är ju faktiskt kortet som de flesta kollar mest på, inte designen... (stavas det så?) Hoppas det löser sig för er iallafall.... Vad säger din man då?

Välkomna hit alla nya! Så roligt att vi blir ett stort gäng!! Ni får se till att haka på nästa gång vi ses!

Nu måste jag fortsätta med hemmet.... Kram på er!

• Troll1

fru Trul skrev 2008-04-23 11:30:46 följande:

Skit oxå inte heller dessa blev helt perfekta! Nu är storlek och design rätt men papperskvalitén är ganska dålig vilket påverkar så fotona blir suddiga... Nu sitter jag med två uppsättningar tackkort jag inte är helt nöjd med. ( Första uppsättningen blev helt fel i både storlek å design men korten blev superfina..)ORKAR INTE krångla med detta en tredje gång nu skickar jag fan iväg nån av dom fast det inte blev bra... Då är frågan vilka jag ska skicka; fel storlek å design(korten hamnade både på fram och baksidan av tackkortet ser inte klokt ut), eller rätt storlek å design fast med suddiga bilder?
    Kan du lägga in ngn bild tillfälligt, så vi kan se?
  • fru Trul

Kan inte tyvärr lägga in bild för den blev för stor i formatet, men just nu så funderar jag på att expressbeställa en tredje omgång kort. Känns verkligen inte bra att skicka iväg fula tackkort... Blir en dyr historia det här...

• Troll1

fru Trul skrev 2008-04-23 17:00:14 följande:

Kan inte tyvärr lägga in bild för den blev för stor i formatet, men just nu så funderar jag på att expressbeställa en tredje omgång kort. Känns verkligen inte bra att skicka iväg fula tackkort... Blir en dyr historia det här...
    Jag tänkte närmast på om du själv tar bilden (tar kort på korten...) och lägger in här sedan.
  • fru Trul

Är på jobbet nu ska försöka fixa det ikväll

Troll1 skrev 2008-04-23 17:44:01 följande:
    fru Trul skrev 2008-04-23 17:00:14 följande:
    Jag tänkte närmast på om du själv tar bilden (tar kort på korten...) och lägger in här sedan.
  • bartan

Här är en glad tjej ikväll då jag var och gjorde min secretbox idag. Var roligt men känns i kroppen när nervositeten släpper.

• Troll1
    bartan skrev 2008-04-23 19:21:12 följande:
    Här är en glad tjej ikväll då jag var och gjorde min secretbox idag. Var roligt men känns i kroppen när nervositeten släpper.
    Va roligt! Vem gjorde du det hos och hur gick det till?
  • bartan

Jag gjorde det hos min fotograf caroline, som huserar lite utanför göteborg.
    Det började med en sminkning och fix i håret. Sedan började vi att fota med korsetten och brudskor. Fick ligga på golvet i lite olika poser. Ett ombyte till svart BH-set för att ta lite skuggbilder. Det slutade med att jag tog av BH-n för bilder men då täckte jag brösten med händerna.
    Var jättenervös först men det lättade när vi började.
    Men jisses vad träningsvärk jag har i ryggen idag!!

• Schükano

Tack för ert välkomnande. Hänger gärna på nästa gång ni ska träffas.

Bartan: Vad kostade secretboxen? Har din fotograf någon hemsida? Jag bor i Göteborg och har själv funderat på ifall m2b skulle få en secretbox i morgongåva..

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar