• prinsessan no1

Nya Göteborgsbrudar

Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • busfia

Hej tjejer!!

Va kul
    Fika igen jag e med

Förslag: V.20 kl:1800 på Fröken Olsson

Måndag:
    Mizty(Caroline)
    Bartan(Agneta)
    Fru trul(Lotta)
    Carolina 1979(Carolina)
    Lottaochalex(Lotta)
    Lokalo(Karin)
    Busfia(Fia)

Tisdag:
    Mizty
    Bartan
    Fru trul
    Busfia

Onsdag:
    Mizty
    Fru trul
    Busfia

Torsdag:
    Mizty
    Fru trul
    Carolina1979
    Lottaochalex
    Busfia

Det ser ut att bli Måndag

• Troll1

Lottaochalex: Jadu, nackspärr på dagen D.. Det vet jag en som fick. Hade stressat sig blå och fick åka akut till kiropraktor på morgonen. Uhhhh! Fast det fick jag veta låååångt efteråt, hon såg ut som lugnet själv på själva bröllopet.
    Sambon ska ju vara borta i 6 veckor (drygt) så det hänger väl ihop det där...

Ska försöka vara med på måndagen jag med, vågar bara inte lova ngt nu.

• Danielaa

Hej tjejer!

Fika igen låter trevligt! Jag har ju alldeles missat alltihopa nu! Vecka 20, va e de för vecka nu då tro...? :-S

Så ni funderar på secret-box i morgongåva? Tycker de e en lite charmig present, men vete sjutton om de e nåt för mig, vet inte om jag skulle känna ig så bekväm me å stå å posa i underkläder...

Nu har jag nästan bestämt mig för vilken klänning jag ska ha! De blir nog en Maggie-klänning, den e såååå fiiin!
    Va har ni för brudsmycken förresten? Jag funderar lite på att ha ganksa enkla smycken då den klänningen jag tänkt mig e rätt "stor", mycket kjol å detaljer... Så funderar på nåt fint typ "pärl-halsband", klassiskt å så fint tycker jag... Va tror ni?

Vågar inte boka in mig på fikan just nu eftersom jag inte har en aning om när de e v 20!

Ha de gott allihopa! Puss å kram

• bartan

Lottaoch alex;
    Jag får 8 bilder för det priset men det ser ut som att jag lägger till 500 kronor och får då 16 bilder. Blandat i färg och svartvitt.

• Troll1
    bartan skrev 2008-04-25 00:09:49 följande:
    Lottaoch alex;Jag får 8 bilder för det priset men det ser ut som att jag lägger till 500 kronor och får då 16 bilder. Blandat i färg och svartvitt.
    Det var ett bra pris tycker jag! Funderar allvarligt på det så småningom. Sambon hade blivit rejält chockad. Bara det hade det varit värt...
    Syns celluliterna tro? I så fall så nej, tack!
  • Troll1

Daniela: Måndag v 20 är den 28/4.

• Troll1
    Troll1 skrev 2008-04-25 07:35:14 följande:
    Daniela: Måndag v 20 är den 28/4.
    Förlåt 12 maj! Almanackan hade bläddrat tillbaka.
  • Lokalo

Jag tror jag har hittat min klänning!
    Synd bara att den bara verkar finnas i USA och inga uppgifter om återförsäljare Sverige, men skam den som ger sig...

• Troll1

Lokalo: Släng ut en förfrågan i en ny tråd. Kanske ngn vet?!

• lottaochalex

God Morgon

Ledsen för det där Lokalo... är så seg på att skriva så du måste ha hunnit före...hehe, Självklart vill jag ha med dej på fikat men du trodde väl inget annat va?

Har vi bestämt måndag v.20 nu eller?

Jag vill också göra en secret box som sagt men jag säger som du Troll1, syns celluliterna? Eller får man bilderna retucherade? (kan inte stava igen)

Daniellaa: Vilken Maggie klänning är det du valt? Tycker absolut du ska köra på pärlhalsband, det är klassiskt fint. Ska nog också ha det beroende på vilken klänning man bestämmer sig för.... Eller inget halsband alls kanske... kan också vara fint tycker jag om man har en "stor" klänning.

kram kram

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar