• prinsessan no1

Nya Göteborgsbrudar

Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • Danielaa

lottaochalex: Klänningen jag tänkt mig är Maggie Sottero´s "Estella", finns en bild på den på hemsidan fast i nån ljusblå nyans... Den e sååå fin, känns inte alls lika fin på bilden men iaf... Den har jag tänkt mig, än sålänge! Har så svårt att bestämma mig men den gillar jag verkligen! Å de blir nog pärlhalsband som du säger, de e väldigt fint, klassiskt. Har beställt både halsband å örhängen me pärlor som jag hittade i en nätbutik idag så hoppas de blir fint!

Fikan följer jag nog gärna me på! 12 maj låter fint, då e jag ju hemma mammaledig me lillskrutten igen!

Fru Trul: Att de skulle ta 3 gånger att få tack-korten bra då! Men va bra att ni e nöjda nu!

• Mizty

Förslag: V.20 kl:1800 på Fröken Olsson

Måndag:
    Mizty(Caroline)
    Bartan(Agneta)
    Fru trul(Lotta)
    Carolina 1979(Carolina)
    Lottaochalex(Lotta)
    Lokalo(Karin)
    Busfia(Fia)
    Daniela

Tisdag:
    Mizty
    Bartan
    Fru trul
    Busfia

Onsdag:
    Mizty
    Fru trul
    Busfia

Torsdag:
    Mizty
    Fru trul
    Carolina1979
    Lottaochalex
    Busfia

• Schükano

Förslag: V.20 kl:1800 på Fröken Olsson

Måndag:
    Mizty(Caroline)
    Bartan(Agneta)
    Fru trul(Lotta)
    Carolina 1979(Carolina)
    Lottaochalex(Lotta)
    Lokalo(Karin)
    Busfia(Fia)
    Daniela
    Schükano(Erica)

Tisdag:
    Mizty
    Bartan
    Fru trul
    Busfia
    Schükano

Onsdag:
    Mizty
    Fru trul
    Busfia
    Schükano

Torsdag:
    Mizty
    Fru trul
    Carolina1979
    Lottaochalex
    Schükano

Vi ska ha besiktning av vår lägenhet måndag eller tisdag så förhoppningsvis kan jag följa med på fikan den 12 maj. Ska bli kul
    Jag ska också ha pärlhalsband & pärlöronhängen. Tycker det är så fint men så är jag också klassisk av mig.
    Fru Trul: så skönt att du fick till korten till slut

• busfia

Hejjjj
    Så tråkigt min m2b är inte hemma denna helgen. Jag jobbar jour, men e ju hemma från o till. Ska nog gå till affären o köpa något
    gott

Fru trul:Skönt att tack korten blev bra nu

Vi ser ut att bli ett gäng på fika

• Troll1

Hej på er!
    Ni som varit där: Var ligger fröken Olsson och var kan man parkera? är det "barnvagnsvänligt" där?
    Lurar på måndagen nu, men behöver veta lite först.
    Annars, hur går det för er?

• bartan

God morgon Troll1.
    Fröken olsson ligger på Östra Larmgatan 14, nästan mitt emot p-huset. Var länge sedan jag var inne men såg i helgen att dem har uteservering. Då brukar det gå bra med barnvagn.

• bartan

Jag sitter just nu och väntar på att gå till frissan idag och prova håruppsättning. Ska bli roligt.
    Själv då??

• Schükano

Åh så spännande Bartan! Lycka till! Du får berätta hur det gick!!!

• Troll1

Tack Bartan! Spännande med frisyruppsättning.

Ngn här som anlitat Lydia på FACE?

• bartan

Jag och min frisör var rörande överens om håruppsättning. Ska använda mina egna lockar och göra en enkel men snygg halvuppsatt frisyr och så ska jag ha en tiara med matchande hårnålar inbakta i lockarna.
    Det ska bli mycket intressant och se hela slutresultatet

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar