• prinsessan no1

Nya Göteborgsbrudar

Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • Mizty

Vad tråkigt!! Hoppas du kan haka på nästa gång

Lokalo skrev 2008-04-22 14:39:44 följande:
    Det ser ut som jag får hoppa över ikväll... Ha det så skoj!
  • Troll1
    Ajjse skrev 2008-04-22 12:40:36 följande:
    Jätte snygga kort! Har du gjort dom själv?
    Ja, de är "hembakta". En kompis fick skriva ut texten på insidan på sitt jobb. Våran skrivare bråkade lite eftersom det är silkespapper av lite råare variant. Det kan ludda lite, men fint är det. Skönt att ha det gjort!

Hur hade ni det på träffen då?
  • Ajjse

Hela dagen har jag trott att det är onsdag, men det var det tydligen inte.. Synd annars hade det varit helg snart!
    Tyvärr kunde jag inte följa med som ni kanske märkte.. Men nu vill jag veta hur ni hade det! Som sagt nästa gång följer jag gärna med.

Mizty skrev 2008-04-22 12:41:33 följande:
    Det är idag Kan du inte hänga på då???
  • Troll1

Oj så lugnt det var här då. Blev det (för) många bullar på fikat?

• Carolina1979
    Troll1 skrev 2008-04-22 21:12:39 följande:
    Ja, de är "hembakta". En kompis fick skriva ut texten på insidan på sitt jobb. Våran skrivare bråkade lite eftersom det är silkespapper av lite råare variant. Det kan ludda lite, men fint är det. Skönt att ha det gjort! Hur hade ni det på träffen då?
    Är det en stämpel du har använt på framsidan? (och var kan man hitta den isåfall) Eller vad kan det vara för något? Supersnyggt iallafall!
  • fru Trul

God morgon tjejer! Vill börja med att tacka för fikat igår det var jättetrevligt! Ni andra som inte kunde följa med måste absolut följa med nästa gång så vi får lära känna er oxå.. Var riktigt skönt att kunna sitta å prata bröllop utan att någon himlar med ögonen...

• Carolina1979

fru Trul skrev 2008-04-23 09:12:59 följande:

God morgon tjejer! Vill börja med att tacka för fikat igår det var jättetrevligt! Ni andra som inte kunde följa med måste absolut följa med nästa gång så vi får lära känna er oxå.. Var riktigt skönt att kunna sitta å prata bröllop utan att någon himlar med ögonen...
    Åhh - skoj att ni hade trevligt, vill absolut vara med nästa gång!
  • fru Trul
    Carolina1979 skrev 2008-04-23 09:16:53 följande:
    fru Trul skrev 2008-04-23 09:12:59 följande:Åhh - skoj att ni hade trevligt, vill absolut vara med nästa gång!
    Självklart att du får hänga på, ju fler dessto roligare.

Nu ska jag ÄNTLIGEN hämta mina tackkort, håll tummarna för mig tjejer att dom blev bra den här gången!
    Kram!
  • Mizty

Hej

Tack tjejer för igår!! Superkul att träffas Hoppas det blir snart igen!

Trul - Håller alla tummar jag har att dom är superfina!!

• Troll1
    Carolina1979 skrev 2008-04-23 09:09:53 följande:
    Är det en stämpel du har använt på framsidan? (och var kan man hitta den isåfall) Eller vad kan det vara för något? Supersnyggt iallafall!
    Ja, det är en stämpel. Den finns säkert på Format eller Inex nära Soho. Kanske har Matton den också. Jag har bara lånat min och ska lämna tillbaks den till paret som ska ha den till sina tackkort, sedan ska jag norpa tillbaks den (om jag får) för att göra lite mer.
    Sedan hade jag lila stämpelfärg från Format och genomskinligt embossingpulver. Det är faktiskt lite kul! Jag är inte så pilligt pysslig, förutom när jag donar på internet...
Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar