• prinsessan no1

Nya Göteborgsbrudar

Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • bartan

Självklart tjejer så retuscheras bilderna. Annars hade man nog inte gjort det.

• Troll1
    bartan skrev 2008-04-25 08:31:10 följande:
    Självklart tjejer så retuscheras bilderna. Annars hade man nog inte gjort det.
    För min del, efter tredje barnet och fyllda 40, så krävs det ett riktigt bra redigeringsprogram.
  • bartan

Det känns skönt då att veta att m2b gillar oss än då

• Troll1
    bartan skrev 2008-04-25 08:38:06 följande:
    Det känns skönt då att veta att m2b gillar oss än då
    Exakt!
  • fru Trul

ÄNTLIGEN!!!! Tredje gången gillt, tackkorten blev superfina! Jag är så lättad, nu kan vi skriva dom i helgen så vi äntligen får iväg dom...

• Mizty

Underbart!! Åh, vad roligt att du äntligen blev nöjd

fru Trul skrev 2008-04-25 11:13:12 följande:

ÄNTLIGEN!!!! Tredje gången gillt, tackkorten blev superfina! Jag är så lättad, nu kan vi skriva dom i helgen så vi äntligen får iväg dom...
  • Mizty

Troll1 - Hur går det med nackspärren?? Hopaps du blir bra snart!

• Troll1

Fru Trul: Man får gratulera! Skönt....

Mizty: Tack, ngt bättre än igår. Nu har han åkt. Inte kul att tänka att han är hemma först en bit in i juni. Vår lilla fyller 1 år den 18:e juni och då är han hemma sedan några dagar. Får se om han får spader och tar ngn dags ledigt för att flyga hem däremellan. De ska jobba 12tm/dag, 6 dgr/v.

• Mizty

Jösses Vad jobbar han med? Är inte avis på dig som ska vara själv så länge! Skönt att det känns bättre idag i nacken

Troll1 skrev 2008-04-25 11:22:39 följande:
    Mizty: Tack, ngt bättre än igår. Nu har han åkt. Inte kul att tänka att han är hemma först en bit in i juni. Vår lilla fyller 1 år den 18:e juni och då är han hemma sedan några dagar. Får se om han får spader och tar ngn dags ledigt för att flyga hem däremellan. De ska jobba 12tm/dag, 6 dgr/v.
  • Troll1
    Mizty skrev 2008-04-25 12:56:42 följande:
    Jösses Vad jobbar han med? Är inte avis på dig som ska vara själv så länge! Skönt att det känns bättre idag i nacken
    Han är ljudtekniker vid filmproduktioner bla. Det ska spelas in en actionfilm modell större... Jisses!
Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar