Inlägg från: Skonie |Visa alla inlägg
  • Skonie

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Jag vet inte heller hur min bukett ska se ut mer än att det ska vara helt grön.

kärlek08, underbar klänning, ser ut att sitta som gjuten. Jag tycker absolut du ska beställa den från Kina om du tycker det är för dyrt.

• Skonie

Gifter mig 13/9 och har inte börjat än. Bokat bröllopsresan och sagt till i rådhuset så långt ha vi kommit. Nästa steg som måste komma SNART (sambon ska få tummen ur *suck*) är att boka om rådhuset till privat vigsel. I övrigt känner jag ingen brådska. Inbjudningarna skickar vi ut sista veckan i augusti eller nått.

• Skonie

Vi vill också gärna veta vad brudgummen ska ha. Är det någon som hittat nån hemsida med brudgummekläder? Inspiration tack!

• Skonie

Synthetic; jag tycker det är höst fortfarande ;)

• Skonie

Vi har faktiskt bokat boende för oss och gästerna nu. Dock står vi fortfarande utan vigselförrättare :/

• Skonie

Wennerström; vi har faktiskt frågat om de kan ordna bröllopsmiddagen med. Vi ska ju inte ha någon "fest" så utan äta middag ihop med våra gäster. Hade tänkt ta det på en "extern" restaurang men hotellet verkade så mysigt så vi tänkte undersöka möjligheten i alla fall.

• Skonie

Troll1, vill veta med. Har inget behov av en jättedyr bukett. Ska ju bara ha den en dag sen får väl syrran ta med den och slita den med hälsan eller nått ;)

• Skonie

Hörni, en samvetsfråga:
    Vanligvis erbjuds ju provtryck av det inbjudningskort man önskar för en ganska billig peng. Vi behöver 5 stycken kort. Är jag hemskt rutten om jag överväger att beställa provtryck från 5 olika företag?

• Skonie

matildaochniklas. Precis vad jag ville höra *hihi* Både jag och sambon är vekrligen urusla på att pyssla

Kan man beställa flera olika provtryck från samma företag kanske?

• Skonie

Självklart hittade jag ett kort jag gillade på kortdesign.se och de provtryckte ju självklart inte med vår text. Spira hade fina kort med så därifrån kanske man skulle köpa. Såg att det inte kostade mer än 15-30 kronor per kort så det blir ju inte så mycket pengar i vilket fall för oss. Inte värt blodet och tårarna som egentillverkade skulle innebära

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*