Inlägg från: Skonie |Visa alla inlägg
  • Skonie

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Lanovia; det blev Linda (?) på Formbar. Det blir säkert bra. Jag ska ju inte ha nått avancerat

• Skonie

Mmm, jag har två tiaror i mitt galleri. Vilken tycker ni?

• Skonie

Dne med en våg? Det är min favorit men den koster 400 och den andra finns på ebay för 100. Försöker motivera skillnaden och letar med ljus och lykta efter vågen begagnat

• Skonie

Jo, men den billiga är inte JAG på samma sätt. Jag ska dessutom vara ganska kraftigt sminkad med lite rockigt hår och då känns den blommiga "njä" Den passar jättefint till klänningen dock. Äsch, jag kan ju alltid sälja tiaran efteråt

• Skonie

Ni (och jag) har övertalat mig. Jag ska köpa den som speglar mig! 400 kronor eller inte!

• Skonie

Ännu hellre; det är "bara" 100 kronor över budget och skorna kostade 100 under budget så det går ju på jämt ut *haha*

• Skonie

:D Bestämmer närmare klänningsleveransen så jag har dem ung samtidigt

Hur går det för er annars?

• Skonie

Som här ungefär. Vi åker på rek-resa i maj och då sätter det väl fart lite med sambons kläder osv

• Skonie

Planering känns rätt lätt för oss eftersom vi inte ska ha:
    - toastmaster
    - bordsplacering
    - tärna/mashalk
    - fest- eller vigselprogram
    - musik vid vigsel

Jag har förstått att det är lite jobb

Det jobbigaste är ju planering på distans med allt det innebär men jag känner att vi har koll på det nu. Det jag lääängtar efter är att beställa ringarna!

• Skonie

Min sambo ska ha sin vanliga kostym. Den är skitsnygg. Ev ska han hyra väst till. Han har inte bestämt sig ännu riktigt. Hans val helt och hållet. Jag har sagt att han får komma i poncho om han vill

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*