SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
Jag tänker absolut inte lägga en massa pengar på ett par BRUDskor. Ljusa sommarskor är dock en annan sak..
Jag tänker absolut inte lägga en massa pengar på ett par BRUDskor. Ljusa sommarskor är dock en annan sak..
Hittade den tänkta fotografens (som inget vet ännu) sida på bilddagboken idag. Visst, de flesta fotona var partyfoton men de hon tagit och verkligen försökt var väldigt bra. Nu känner jag mig trygg med henne.
lanovia 08; nej det är väl perfekt. Redan ingådda (?) och klara
lanovia; jo det var ett alternativ men just nu lutar det åt botaniska. De öppnar någon ny vigselplats, har sökt efter premiärbrudpar till den på hemsidan. Den var vi dock aldrig speciellt intresserad av.
Var och provade ringar idag! Jag fick bekräftat det som var snyggt i mitt huvud var snyggt på fingret. Sambon som inte fantiserat om sin ring i ett par år (ops) fick lite idéer att bearbeta kring sin ring. Jättekul! Kommer nog drömma om ringar i natt :)
Hittade förresten ett par möjliga skor. Finns i galleriet, skulle gärna vilja höra lite kommenterar kring dem
Ajjse; det är vagabond. De var lite hårda men det löser man ju enkelt
matilda.. Jag känner mer och mer för dem. Kan man köpa innan klänningen kommit?
matilda.. Jag det är ju inga superbröllopiga skor direkt.
Funderar lite, om jag köper skorna nu hinner jag förhoppningsvis ändra måtten på klänningen innan det är för sent (tror jag ränkade med 6 cm klack). Annars, vad kostar det att lägga upp en klänning tror ni?