SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
Vilken tid kommer ni ha era ceremonier? Är kl 16 för sent för en utomhusvigsel i Göteborg? När börjar det egentligen bli mörkt i september?
Vilken tid kommer ni ha era ceremonier? Är kl 16 för sent för en utomhusvigsel i Göteborg? När börjar det egentligen bli mörkt i september?
FoxyLoxy, ungefär som vi då. Räknar med att ha middagen runt 18 sen.
Jag satt innan och funderade över ljuset i september. Visst är det väl ljust bra länge. Eller?
Idag har jag bekräftat bokningen av vigselförrättaren, känns jättebra. Igår bestämde jag (nog) slutgiltigt klänning och färg. Jag och en kompis bytte hemligheter. Hon vet nu att jag ska gifta mig (och kunde komma med ovärderliga åsikter om klänningen, hon känner ju mig :) ) och jag fick reda på nått hemligt om henne (å vad jag längtar tills hon berättar det för alla!)
När är det rimligt att boka tid för hår och smink? Räknar jag baklänges från vigsel vid 15 så bör man väl vara klar för fotning vid 13.30. Lunch innan 12.30. Sminkningen innan det 11.30 då blir hår 10. Alltså:
10.00 hår
11.30 smink
12.30-13.00 lunch
13.30-14.30 fotning
15.00 vigsel
Hur verkar det? Har jag glömt nått?
lanovia 08; vi ska med största sannolikhet inte ha någon utomstående fotograf.
Vi skickar ut inbjudningarna i början på september men så är vårt bröllop lite speciellt
På måndag blir det klänningsbeställning. Vill bara prata med dem om en liten detalj innan jag beställer annars hade jag mailat iväg beställningen ikväll
Nu har jag bestält klänningen *wiie*
fröken förväntan; ja, den med band i midjan blev det.
fröken förväntan, jag hoppas det. Just nu har jag mest ångest över hur mycket extra jag ska lägga på för klackarna. Och varför är ALLA brudskor spetsiga? *grr*
Kärlek08; hittade inga med rund tå på Nixa och inga skor alls på lilly :/ Jaja, ingen brådska ännu. La till 6 cm på klänningen så det är i den regionen jag får leta.