SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
Jag fick en förpackning, 6 stycken, hårnålar när jag köpte tiaran. Någon som vill ha dem? Jag ska inte ha dem till nått.
perfectbride.se/fullview~16.html?files/HC102.jpg
Jag fick en förpackning, 6 stycken, hårnålar när jag köpte tiaran. Någon som vill ha dem? Jag ska inte ha dem till nått.
perfectbride.se/fullview~16.html?files/HC102.jpg
Troll1; klart du inte ska betala, jag fick dem ju gratis. PMa din adress så skickar jag dem
Vi skickar ut vår inbjudningskort i augusti. en stund kvar med andra ord :)
Idag kom klänningen! Bilder finns förstås i galleriet :)
Tack ankan
Varför försvinner en del av mina inlägg *grr* Jag vet att jag postade ett innan
Provar igen då:
Fr. förväntan; tack jag blev väldigt nöjd själv faktiskt
matildaochniklas, tackar
Kärlek08; jag skulle aldrig funka i din klänning. Den är jättefin på dig dock
Vad tycker ni? Behövs det en underkjol till min klänning. Jag vill nog helst vara utan. Ser den "tung" ut?
Känns som jag skulle vilja prova med en tyllunderkjol men de som säljer klänningar häromkring var inte alls sugna på att sälja underkjolar (konstigt). Kanske köpa ett par meter tyll och sy själv. Hur svårt kan det vara?
Precis. man kan ju alltid prova och sy och funkar det inte så får man köpa (OM jag nu vill ha) Mest för att få lite fint fall på den. Den ska inte stå ut!
Vad tror ni buketten i mitt galleri skulle kosta? Jag var först inne på att han en blombukett och ingen brudbukett men sen så såg jag den här. Kärlek vid första ögonkstet får man väl kalla det.