SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
lanovia; jag tycker det är finare med bara stjälkar.
lanovia; jag tycker det är finare med bara stjälkar.
Strommis; vi träffar kocken för menydiskussion på lördag. Vi har i stort sett bestämt meny. Bara dessert och tårta som inte är helt klart.
Nu åker vi på vår rek-resa. Ska träffa VF, hotellet och kocken. Leta reda på en vigselplats och förhoppningsvis även hitta en florist som verkar bra.
Hemma från rek-resa. Den var mycket givande. Vf verkade bra, vi hittade en underbar plats i botaniska och kocken var väldigt engagerad.
Skulle nån kunna hjälpa mig att identifiera (namn?) på blommorna i buketten i mitt galleri? Tänkte ringa runt och be om prisförslag och känner att jag nog bör veta vad blomman jag vill ha heter :)
Kärlek08; jordgubb/lime tyckte jag lät väldigt gott! Vanilj ger mig kvälningar. Jag tror man antingen hatar eller älskar vanilj, jag tillhör den första kategorin.
Kärlek08; tackar för den. Kände att det var lite knepigt att ringa och fråga efter "en grön blomma som är blank och med en plupp i mitten"
matildaochniklas; får man verkligen göra så? Ta varandras efternamn som mellannamn? Är ganska säker på att det bara är ena parten som får det.
Våra hindersprovningar han varit klara länge. Ligger i ett kuvert, frankerat och klart och ska bara skickas. Den 13de lägger vi dem på lådan så är det klart med
Nu är det äntligeb bestämt när vi ska ha ceremonin. Det blev "min" tid även om sambon tror att det är hans ide. Han ville ha 11 först och sen kompromisade vi till 14. Nu blir det 15 *haha* Nu kan vi i alla fall börja titta lite på inbjudningarna. Ingen brådska, långt kvar.
Idag åker hindersprövningen på lådan. Sambon har fått ansvar för att ordna med inbjudningskorten. Får se om jag behöver påminna honom. Han är den som vill få ut dem fortast vilket är lite trevligt. Jag vill gärna vänta lääänge till (in i aug).
Fr förväntan; vad exjobbar du med?
Wennerström; här är det ganska vanligt attman får "hälsa på hos vargarna" eller liknanade på Kolmården i present. Upplevelser är kul.
Vi skulle gärna vilja få lite feedback på insidan av vårt inbjudningskort. Både textmässit och designmässigt. Finns i galleriet.
Kärlek; nej vad tråkigt. Varför då?