• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • JhS2008

För oss är den 24:e maj speciellt. Finns många anledningar och den största nu blir ju vårt bröllop

• MissNiss

Den 24 maj gifter vi oss och då är det 11 år sedan vi träffades...Min m2b friade på 10 årsdagen och vi förlovade oss då.
    Så det är vårat datum

• Godisråttan

mindre än 2 mån kvar...hjälp

• bartan

Tiden går fort!! Har ni hunnit med allt i planeringen?

• JohanoCissi

håller på att försöka få tag på sevitriser idag......går sådär. Dessutom ska vi på middag ikväll med mina svärföräldrar och föräldrar för att snacka om bröllopet. Våra familjer är verkligen som helan o halvan så det ska bli mycket intressant.

• maddier

3 maj 2008 här
    Igår hämtade vi våra vigselringar (+ny förlovningsring till mig så de ska passa ihop) som vi beställt från vigselbutiken.se (rekommenderar!). Och när vi satt och provade ringarna så är det ju lite pirrigt. Inte så lång tid kvar tills de ska på "permanent".

• JhS2008

Hur mycket ungefär kommer ni/har ni spenderat på er/era vigselringar? Köper ni en eller varsin?

• bartan

Det är bara jag som får en ring till och den går på 3700:-.
    Enkel men det var vad jag ville ha.

• FruFA

Mina ringar kommer kosta cirka 30´, en enstensring och en alliansring.
    Min fästman behåller sin förlovningsring (vitguld 7 mm bred) och ev. så skall jag sätta i en svart diamant som morgongåva till honom.

JhS2008 skrev 2008-03-08 20:55:50 följande:
    Hur mycket ungefär kommer ni/har ni spenderat på er/era vigselringar? Köper ni en eller varsin?
  • Peters Fridelina

Idag vaknade lite av mina oanade Bridezilla-nerver. Träffade familjen och de frågade hur vi tänkte om saker och ting. Och då kom det fram att vissa saker jag inte riktigt tänkt på inte är helt lätta att ordna. HJÄLP! Vill inte bli bridezilla! Men börjar jaga upp mig över saker och ting!!! Trodde jag ALDRIG!!!

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08