• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Hej Anja! Tyvärr så har vi ju haft inbrott hemma så jag har ingen kamera som jag kan ta kort med för att lägga in här..=(
    Så nu vet ni varför mitt galleri är tomt.
    Jag gav 475:- för smyckena. De som jobbar där är supertrevliga, jag fick själv plocka med alla kedjor och hängen, så jag fick pussla ihop det som jag ville ha det. Jag kan verkligen rekommendera Smyckesboden!
    Men om du har vägarna förbi Stockholm Anja, så borde du definitivt gå in på Silver City på Drottninggatan. De hade superfina rosa glashjärtan i silverinfattningar. Jag tänkte på dig när jag såg dem!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-30 22:17:06 följande:

Fröken planera... låter som såna smycken ajg vill ha...Ska ju ha hjärtan! kanske får ta en sväng till smyckesboden. Hur mkt gav du för dina smycken (förlåt ofin fråga, hehe) jag vill se både skor och smycken... lägg in bilder NUUUU...
  • AnneiLund

Kul att höra att det är fler som har positivt att säga om Chrissis!!! Ringen jag har hittat är en Schalin, en ny ring som ännu inte kommit ut i affärerna. Den heter Solvind och är väldigt vacker.....men är kantig så jag måste göra om min förlovningsring! Knappt 11.000 för en vitguldring! Jag måste ju först prova den, den kanske inte är fin på....
    Vilka ringar ska ni löpa där?
    Var ni där i lördags?

Embo81 skrev 2008-03-30 21:27:59 följande:
    Anne!Vi ska köpa våra ringar på Chrissis, de gjorde även vår förlovningsringar. Vad är det för ring du har spanat in? *nyfiken!*
  • Fröken Planera

Hej Anne! Såg du mitt sms?

• AnneiLund

Gumman, ja jag vet...den är så jäv... fin, men 17.000 för EN ring..... Jag vill ju kanske ha 2 bling bling...då blir den för dyr...men jag har långt ifrån bestämt mig... Kanske bra att du påminner mig om hur fin den egentligen är...har nästan glömt bort hur den såg ut!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-30 22:16:08 följande:

Annedu är GALEN om du inte köper den ringen på Ullners...gillar dem sååååå skarpt och den ringen glittrade mer och var mer stilfull än alla andra ringar jag NÅNSIN sett...jag hade gjort VAD SOM HELST för den ringen... (så passa dig sen, om du nu köper den, hehe )
  • AnneiLund

Ja, jag såg det...är bara en hopplöst seg människa på måndagar, så mitt svar skulle jag skicka snart...var det tänkt!!!
    Jag ska genast titta om det skulle funka på onsdag!!! NOPE...nu kollade jag, jag har utvecklingssamtal på flickornas skola och sedan lite fest med jobbet...men torsdag kanske?
    Fröken Planera skrev 2008-03-31 08:55:43 följande:

• AnneiLund

Snygg bild!!
    Fröken Planera skrev 2008-03-31 08:55:43 följande:

• Fröken Planera

Vilken bild???
    Ja, torsdag passar mig utmärkt! Jag jobbar till 16.00 då åxå, när kan du..?

AnneiLund skrev 2008-03-31 09:00:57 följande:
    Snygg bild!! Fröken Planera skrev 2008-03-31 08:55:43 följande:
  • AnneiLund

Bilden på dig och kärleken fattar u väll!!!
    Kan nog 16.30!!
    Fröken Planera skrev 2008-03-31 09:37:13 följande:

Vilken bild??? Ja, torsdag passar mig utmärkt! Jag jobbar till 16.00 då åxå, när kan du..?
  • AnneiLund

Ligger Anja och sover?????

• Fröken Planera

Aha.. Den bilden!! Visst är han fin min Älskling..=)
    16.30 Passar mig åxå, kommer du med tåg då?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4