• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • AnneiLund

Nope...kommer med bussen från Malmö, di gule vet du!!!!
    Fröken Planera skrev 2008-03-31 09:42:28 följande:

Aha.. Den bilden!! Visst är han fin min Älskling..=)16.30 Passar mig åxå, kommer du med tåg då?
  • AnneiLund

Kanske har Anja lust att följa med???

• Anja 19 juli 2008

hola brudar...

jag kmmer nog att befinna mig på stan hela torsdags förmiddag... Emil fyller år på fredag så när jag varit på stan o fixat allt som fixas ska så måste jag åka hem och baka, baka baka och fixa m presenterna sen hämtar jag barnen 16.30 och sen är det middag och bla bla bla...

Så tyvärr får jag nog hoppa över...

jag är så hopplös att få med på eftermiddgar... Förmiddagar är ju min melodi

• Fröken Planera

Anja!! Vad synd, ska du behöva utsätta dig för frestelser en dag till???
    Jobbar du bara helger, eller? Vi måste försöka boka in en ny fika snart, så det vore ju bra att veta hur du jobbar egentligen.
    Och alla Ni andra brudar, hur flexibla är ni (för en ny fika menar jag!)

• Anja 19 juli 2008

Det hemska är att jag just nu inte har NÅGOT JOBB ALLS knappt...

är helt knäckt... vet inte hur det ska gå... denna månaden får jag ut 5.400 för jag knappt har jobbat i mars, i april har jag än så länge bara onsdagarna inbokade, då jobbar jag alltid. Sen vet jag INGET mer...

har lixom inte ett skit på agendan, så det blir att ta från bröllopskontot ÄNNU mer och jag vill verkligen inte. Får panik över det.

• Anja 19 juli 2008

Är ju timanställd o just nu behövs lixom inte någon extrapersonal... Mina kollegor gör allt för att få sätta in mig så ofta det bara går men chefen måste ju tänka på pengarna. Så ÄR det ju...

• Fröken Planera

Vad tråkigt, Anja. Kan tänka mig att det känns tufft, det positiva är dock att allt sånt brukar lösa sig till slut, även om det ser mörkt ut just nu.
    Kan du tänka dig att jobba med annat, eller är det socionom-jobb du vill ha?

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

ja, jag vill ju såklart allra helst ha socionomjobb, men visst kan man tänka sig att göra annat när man inte har nåt val

Man måste ju kunna försörja sig

• AnneiLund

Ja Anja är ju hopplös och kan ju bara förmiddagar typ...själv är jag hopplös åt andra hållet och kan bara eftermiddagar och helger!!!
    Fröken Planera skrev 2008-03-31 09:59:31 följande:

Anja!! Vad synd, ska du behöva utsätta dig för frestelser en dag till???Jobbar du bara helger, eller? Vi måste försöka boka in en ny fika snart, så det vore ju bra att veta hur du jobbar egentligen.Och alla Ni andra brudar, hur flexibla är ni (för en ny fika menar jag!)
  • Embo81

Anne

Vi ska oxå göra om våra förlovningsringar. Den ringen jag har tänkt mig finns i mitt galleri. Skulle jag köpa ringen från engelbrekt skulle den gå på 12000, men här behöver vi bara betala hälften. Nix, vi var inte där i lördags, var det något speciellt då?

AnneiLund skrev 2008-03-31 08:54:16 följande:
    Kul att höra att det är fler som har positivt att säga om Chrissis!!! Ringen jag har hittat är en Schalin, en ny ring som ännu inte kommit ut i affärerna. Den heter Solvind och är väldigt vacker.....men är kantig så jag måste göra om min förlovningsring! Knappt 11.000 för en vitguldring! Jag måste ju först prova den, den kanske inte är fin på....Vilka ringar ska ni löpa där?Var ni där i lördags?
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4