• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • MyStyle

Ja, kör på 1an. Stilren och snygg, kan inte bli fel

• Fröken Planera

Jag tycker också 1:an, möjligtvis 2:an, absolut inte 3:an. Jäkligt snygga skor, förresten..=)

ingenjörsbruden skrev 2008-04-01 11:42:24 följande:
    Smakråd!!! Please!! Har tänkt ha en tiara m pärlor (långt bak invid håruppfästningen)!Men vilken av de tre som jag har i bildgalleriet tycker ni är snyggast??
  • AnneiLund

Jag kör på ettan!!!!
    Fast skorna va bäst!!!

• ingenjörsbruden

Ok!!! Tack för hjälpen! Var själv mest inne på den!!

Då blir det Tiara3 som låg överst t vänster (har tagit bort de andra tiarorna!)

Ja visst är det snygga skor?! M2b som valt ut!!

• Fysio

Hej Tjejer!
    Jag har också hittat hit nu... bättre sent än aldrig!!! HAr jobbat heltid och pluggat halvtid under en månadstid så jag har varit GANSKA insnöad. Men nu är sista tentan inlämnad och godkänd så jag känner mig fri som en fågel... tyvärr har kosthållningen under pluggtiden ej varit optimal så nu har jag några kilo ner igen... suck....
    Jag har i alla fall hämtat min klänning idag, varit hos frissan och klippt mej och bokat provsmink/uppsättning, bokat tid för att fixa naglar, pratat med solisten till kyrkan och mailat över låtar hm... det var något mer... ja just det ja... köpt en ny parfym till dagen D!!! Shit vilken kreativ dag jag haft!!! Känns ju kanon.... så nu e det bara att deffa ner sig fyra kilo så är jag nog med på banan igen =)

• Jen82

Brudskor, frisyr, make-up, naglar och smycken till dig kanske? Vet ej om du har tänkt gå och fixa sånt eller om du tänker göra det själv men det var nog det enda jag kom att tänka på när jag läste din lista.

Ja jag har pratat frisyr med tärnorna och valt en fin :)
    Smink ska vi tjejer hjälpas åt med :)
    Smycken ska köpas denna månaden iallafall tiaran :)
    Naglar är nog inget för mig... de bryts hela tiden så kortklippta i nån klar lackfärg :)

Välkommen tillbaka fysio!

• Anja 19 juli 2008

Fysio

välkommen hit!! kan inte fatta att jag missade dig *ser skamsen ut*

Du har VERKLIGEN haft en kreativ dag!!! Blir riktigt avundsjuk... Nu blir jag såklart nyfiken så här kommer alla mina frågor

1. Vem ska du göra frisyren hos
    2. Var/vem ska du sminka dig hos
    3. vilken parfym har du köpt och vad luktar den (jag letar som en tok)
    4. Vilka låtar ska ni ha i kyrkan?
    5. Vilken solist, en vän eller någon ni betalar, isåfall vem och kan du rekommendera personen

Det där m kilon känner jag igen... Själv kämpar jag på... Har gått ner 5,5 kg hittills i år och ska ner iallafall 8 kg till innan dagen D. Det SKA gå (egentligen vill jag gå ner 11 kg till, då hamnar jag på ett BMI under 25)

Kul att du hittat hit igen... vilken brudklänning är det förresten, eller den kanske du har i ditt galleri??

• Anja 19 juli 2008

Jen82

Alltså jag menade påbyggda naglar De bryts inte i första taget och sitter som sten...

• AnneiLund

Hej tjejer

och välkommen tillbaks Fysio!!!

Är det någon här som vet vart man kan fixa sina naglar bra och till ett ok pris? Jag har ganska korta fula små stumpar som jag vill få lite fina till den stooora dagen (87 dagar kvar)....
    Jag har hört (rätta mig gärna om jag har fel) att man bygger naglarna först och sen efter en vecka eller 2 så ska man fylla på dom och SEN varar dom i en månad, då är det kanske bästa att fixa naglarna 2 veckor innan bröllopet och sen fixa dom några dagar innan, så är dom fina under vår långa bröllopsresa, eller?

Behöver lite hjälp tjejer!

• AnneiLund

Anja...hur går det med CB?
    Har det hänt ngt med vikten?
    Själv tränar jag på, men det går trögt med vikten...händer inte mkt....inte så mkt på omfånget heller...kommer fortfarande inte in i mina gamla jeans!

Ska vi inte träffas snart?

Kram

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4