• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Embo81

Lediga lördagar var det....12/4, 19/4, 17/5, 24/5, 31/5..sen börjar väl klockorna ringa för oss en efter en...tjiiiiiii!!!!

Fröken Planera skrev 2008-04-04 23:22:31 följande:

Vad kul! Ni kan väl kolla era kalendrar och se vilken dag som skulle passa bäst? Om vi kan hitta en lördag vore det ju toppen!
  • Fröken Planera

Jaha.. Jga hittar naturligtvis inte min kalender, men återkommer så fort jag kollat upp det. Fysio, du får ta ett snack med din chef.. Man kan ju bara inte stänga av den viktigaste sidan av alla..haha

• Fysio

HA ha ha... tyvärr är regeringen min högsta arbetsgivare :D

• Fröken Planera

Labbråttan, hur vet du att du inte ska ha nån möhippa???

labbråttan83 skrev 2008-04-04 20:14:12 följande:
    Jaaaaaa, middag och vin låter kanon! Eftersom jag inte ska ha någon möhippa så hade det kännts kul med en "light" variant Men funkar det med allas dieter??
  • Jen82

Hej tjejer.
    Såg ni körslaget?
    Jag föll pladask för Linda Bengtzings frisyr :):)
    Oj vad jag verkligen vill ha den, men passar den mig? Hoppas de. Ska försöka på en prov tid att pröva den :):)
    Jag har ju lite längre hår men visst de ska vara lockigt och fint :):)

• Fröken Planera

Nej, Jen, jag missade körslaget. Hur såg hon ut?
    Jag tänkte på det där med möhippan, är det fler som har några lediga lördagar. För mig ser det tufft ut i April, men andra halvan av Maj ska gå bra. Vad tycker ni, ska vi gå ut, eller ska vi fixa mat hemma hos någon? tänkte bara eftersom flera av oss fortfarande sparar pengar. Vi skulle kunna gå ut efter middagen.

• labbråttan83

1. Jag har ingen tärna som ordnar någon
    2. Vår toastmadame kommer inte ordna någon, har hon sagt i alla fall fast man vet ju aldrig med henne...

Fröken Planera skrev 2008-04-05 17:43:50 följande:

Labbråttan, hur vet du att du inte ska ha nån möhippa???
  • labbråttan83

Mmm, lediga lördagar... Då ska vi se, andra halvan av maj... Den 31/5 ska väl gå bra, två veckor innan bröllopet hi hi

• ingenjörsbruden

Jag kan 26/4, 17/5 (bäst), samt viss funkar 31/5.....
    Har då varit på Mölle Grand hotel fred-lör samt lite golfande på lörd så är troligen lite småslagen men desto fortare tar spriten!! Min m2b´s 35 års present.....

• Fröken Planera

Hej! Jag har hittat min kalender. Den 24/5 och 31/5 funkar för mig. Skulle kunna gå den 17:e åxå..

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4