• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • NEoMA

Så får du ju inte skriva... nu känns ju inte torsk alls speciellt lockande. Vill oxå grilla

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-07 16:23:10 följande:

Nä nu har jag snabbstädat, gjort en kall potatissallad, fixat vitlökscremefraichen, köttet ligger i marinad. Daniel får rengöra o fixa grillen när han kommer hem...
  • Fröken Planera

Anja, Varför har ni kalas i 3 dagar när någon fyller år? Kan ni inte bjuda alla på en gång?=)

• Fröken Planera

Anja. Kan ni inte ha kalas lördagen innan hon fyller år, jag ser ju fram emot att du plågar oss med bilder på din bröllopsklänning. Jag vet ju inte ens om jag kommer i min då..

• Embo81

Näää, Anja! Du får styra upp kalaset till fre och sön och träffa oss på lördagen! Ett tips på kalas: Bjud på frukost, det är jätteskönt. Gästerna kommer och käkar en bulle, dricker lite kaffe och apelsinjuice sen går de hem och man har hela dagen kvar. Dessutom slipper man baka en massa tårtor mm. Billigt och smidigt! Vi har infört det i min släkt nu och alla är nöjda och glada!

• Fröken Planera

Jag kan säkert fixa lite goda varuprover på några muffins eller kärleksmums eller wienerbröd till dig, Anja, så klarar du av kalaset billigt och bra. Och framför allt snabbt, så hinner du vara med på en liten hipp-kväll!

• Embo81

SHIT! Nu har man fastnat här igen och Matte kommer om 10 min och jag har inte ens diskat..

• Embo81

Alltså inte så att kan kräver det, men det kunde ju varit trevligt (hade jag tyckte iaf...)

• Fröken Planera

Hahaha.. Jag förstår vad du menar, Embo. Lycka till!

• NEoMA

Hade gärna hängt på men går upp med min uppsats strax efter den 31 så jag misstänker att det blir ganska mycket dygnet-runt hets för att få allt färdigt vid det laget :(

Hoppas ni får trevligt i alla fall :)

Embo81 skrev 2008-04-07 15:24:08 följande:
    Verkar som om den 31:e passar alla som har svarat, ska vi boka den dagen så får de som kan hänga på?
  • NEoMA

hrm dumma smilisar som inte ville funka

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4