• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Sonny och jag ska synka våra kalendrar ikväll, så jag får kolla upp den 10/5 också. Hur ser det ut för övriga den helgen?

• Anja 19 juli 2008

nej i min näsa luktar den yllekofta med gammal söt parfym som sitter kvar i yllet lixom... flowerbomb luktar nästan exakt likadant!

Det är sant... tnäker enbart på gammal yllekofta när jag känner den doften!

Helskumt...

nu ska jag rusa på föräldramöte men vi ses senare

Jennyfer om du ringer t tokyo eller så, så fråga gärna vad de tar för bruduppsättning, makeup och naglar, fniss... så får jag klarhet själv lyckas jag aldrig ta mig för att ringa för det är lite pinsamt att ha glömt fråga *asg*

• Anja 19 juli 2008

suck förlåt... skrev i fel tråd... suck igen

• Embo81

Uppdatering!!!

Tycker vi spikar den 17e eftersom det är 6½ (anne är den ½ :)) som kan. Helt omöjligt att hitta en dag som alla kan..

VÅR EGEN MÖHIPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har kollat över vilka som kan och fått ihop det till följande:

17/5 kan
    Labbråttan
    Ingengörsbruden
    Fröken planera (med god vilja skulle det fungera ;))
    Embo81
    Anja
    AnneiLund (kan en stund...hihi, det rimmade ju!)
    Flamora

Har jag missat någon? Vet inte om NEoMA och Fysio vill/kan den dagen? Har säkert missat någon -sorry, ta det inte persoligt!

• Fysio

Buhu... jag kan tyvärr inte den 17e.... Göteborgsvarvet.... snacka om dålig timing :(

• Fysio

I dag har vi varit ute vid festlokalen och planerat mat, dukning, tidsschema och lite annat... börjar ju kännas som att det här faktiskt är på riktigt.... =)
    Sen har jag hämtat min ring idag också... blingbling i vitguld.... bild finns i mitt galleri.... känns kanon!!!

• NEoMA

Har kollat läget, räkna in mig

Embo81 skrev 2008-04-08 18:32:38 följande:
    Uppdatering!!!Tycker vi spikar den 17e eftersom det är 6½ (anne är den ½ :)) som kan. Helt omöjligt att hitta en dag som alla kan..VÅR EGEN MÖHIPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Har kollat över vilka som kan och fått ihop det till följande:17/5 kanLabbråttanIngengörsbrudenFröken planera (med god vilja skulle det fungera ;))Embo81AnjaAnneiLund (kan en stund...hihi, det rimmade ju!)FlamoraHar jag missat någon? Vet inte om NEoMA och Fysio vill/kan den dagen? Har säkert missat någon -sorry, ta det inte persoligt!
  • Fröken Planera

Yes! Den goda viljan segrade! Kalendrarna är synkade så jag kan också den 17/5.
    FYSIO, kan du vara vänlig och ändra Göteborgsvarvet?!? Det kan väl inte vara så svårt?! haha
    Det är som sagt omöjligt att hitta en dag som passar alla, men den 17/5 verkar minst dålig. (Jag kan även den 10:e, om det passar fler bättre..)
    Fysio, jag kommer inte in i ditt galleri, vill ju se din ring!

• Fysio

Nä det är väl tyvärr så att vi inte kan hitta ett datum då alla kan... men lova mej utförliga berättelser efteråt!!!

Nu tror jag att galleriet ska vara tillgängligt!!

• Fröken Planera

Åh Fysio, de ringarna har jag åxå provat, men den passade inte ihop med min förlovningsring.. Men den är snygg!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4