• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • labbråttan83

Ja, 500 är mycket för en liten figur. Min kostade runt 250 kr fast jag tycker det är rätt mycket också .

Embo81 skrev 2008-04-09 11:43:05 följande:
    Den var jättesöt! Letar oxå efter en fin, men känner inte för att betala närmar 500 kr som många av dem kostar!
  • Anja 19 juli 2008

Ingenjörsbruden

helgerna är lite komplicerade för mig då vi jobbar om varandra på helgerna o jag isåfall måste skaffa barnvakt.

Det är ingen som jobbar, lixom jag KNÄPPA tider som skulle vilja åka dit en förmiddag, hehe...

• Fröken Planera

mmmmmm, Labbråttan.. Pannacotta med hallon.. mums! Behöver vi verkligen något mer??? hahaha

Om vi bestämmer oss för nåt mer, så föreslår jag Canelloni till huvudrätt, så kan vi ju köra lite italienskt tema. Canelloni kan man ju göra hur nyttiga eller onyttiga som helst. Skitbra!

Nu måste vi bara hitta någonstans att vara också.. Jag får checka hemma hur det ser ut där. Får höra om de kan tänka sig tillbringa kvällen någon annanstans.. Det kan bli trångt, men finns det hjärterum så..=)

• Anja 19 juli 2008

Hmmm hemma hos mig blir svårt med barn som lägger sig vid 19,20 och 20.45 och som INTE får väckas av högröstade samtal och skratt från vinpåverkade blivande brudar *asg*

• Fröken Planera

Bra Anja, då har vi förrätten åxå fixad!!! hahaha

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-09 14:26:27 följande:

Jag ÄLSKAR cheesecake
  • Fysio

Embo! Jag har köpt den på MK Juvel i Malmö. Har köpt förlovningsringen där också som är i samma serie!

• labbråttan83

*asg*

Fröken Planera skrev 2008-04-09 16:49:45 följande:

Bra Anja, då har vi förrätten åxå fixad!!! hahahaAnja 19 juli 2008 skrev 2008-04-09 14:26:27 följande:
  • Fröken Planera

Jag tänker på det här med vår möhippa! Ska vi göra så att några ansvarar för förrätt, andra för huvudrätt och resten för efterrätt? Så ansvarar varje grupp för att allt till varje rätt blir inköpt, så lagar vi allt tillsammana? Alla kan ju själva ta med vad de vill dricka. Det är väl enklast så?

Har vi fler förslag på vad vi ska äta?

• Fröken Planera

Jag har kommit fram till att jag verkligen ÅNGRAR mina smycken!!! Såg ett såååå fint halsband på Sundelius, som jag hellre vill ha.. Men det kostar 3 gånger så mycket.. Vad fan ska jag göra???

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4