• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Embo81

Verkar som om den 31:e passar alla som har svarat, ska vi boka den dagen så får de som kan hänga på?

• Fröken Planera

Det låetr Bra, Embo, vi spikar den dagen. Så får vi komma med förslag om vad vi ska göra. Vad säger ni, äta ute, eller laga mat hemma?

• Embo81

Ekonomin är lite lätt ansträngd nu, så laga mat hemma låter bra! Dessutom är det trevligt att laga mat tillsammans tycker jag!

• Fröken Planera

Jag håller med dig Embo, det är hur mysigt som helst att laga mat ihop. Vad tycker resten? Vår ekonomi är åxå ganska ansträngd just nu..

• Embo81

Träffade svärföräldrarna igår, de har sagt att de vill hjälpa till att finansiera bröllopet -vilket vi så klart är tacksamma för, men de tänker inte säga hur mycket...lite småstörigt. Hade varit bra att veta lite mer exakt...hhmmm..

• Fröken Planera

Mina svärföräldrar är likadana, men jag har räknat ut att det blir 10 000, för det fick Sonnys bror när han gifte sig för 10 år sen och hade ett bröllop i partytält på gården hemma. De är ju så noga med att alltid vara så rättvisa på öret.. Sen att 10000 inte är värt lika mycket idag, det skiter dom i..

• Embo81

De undrade lite vad mina föräldrar skulle bidra med, jag tyckte dock inte att det spelade någon roll. Det får ju faktiskt var upp till varje föräldrarpar att lägga vad de känner är rimligt och överkomligt.

• Anja 19 juli 2008

31 maj alltså... Hmm vad ÄR det för dag...

Min lilla tjej fyller ju 4 år den 29:e så på helgen där blir det ÄN EN GÅNG kalas i dagarna tre... så jag får nog tyvärr avböja om det är den helgen... F..n oxå tyckte det lät så kul och jag hade tänkt PLÅGA er med foton av mig i min KLÄNNING som bör ha kommit då, hehe...

• Anja 19 juli 2008

Kan nog i princip vilken annan helg som helst haha...

• Anja 19 juli 2008

Nä nu har jag snabbstädat, gjort en kall potatissallad, fixat vitlökscremefraichen, köttet ligger i marinad. Daniel får rengöra o fixa grillen när han kommer hem...

Så nu är det bara att dra på sig brallorna och cykla iväg o hämta kidsen...

Vilket underbart väder det är idag! Helt ljuvlig vårdag och jag har suttit INNE heeeela dagen, hehe...

inga parfymprover hade jag fått... det var lite trist

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4